چاپ کد خبر: 1677
20 آبان 1397

استاندار جدیدفارس هنوز مشخص نشده ، استانداری فارس سرپرستی می شود

احتمال اداره استانداری فارس با سرپرست؛ هنوز گزینه نهایی مطرح نشده است

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به عدم اعلام گزینه نهایی استانداری گفت: با توجه به اینکه تا پایان مهلت مقرر فرصتی باقی نمانده است، احتمالا استانداری فارس مدتی با سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش اول فارس به نقل از  تسنیم از شیراز، با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان تعدادی از استانداران مشمول این قانون شدند و تا ۲۴ آبان ماه فرصت دارند که استعفای خود را اعلام کنند. وزارت کشور نیز باید تا این تاریخ گزینه‌های جدید را مطرح کند اما با وجود اینکه تنها ۵ روز تا زمان قانونی باقی مانده است، هنوز از سوی وزارت کشور گزینه‌های رسمی اعلام نشده است.

اسماعیل تبادار، استاندار فارس نیز مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان شده است و بارها در جلسات مختلف اعلام کرده که آماده واگذاری پست استانداری است.

با اینکه از زمان ابلاغ قانون تاکنون گزینه‌های زیادی در فضای مجازی یا رسانه‌های مختلف درباره استاندار جدید استان فارس مطرح شده اما هیچ کدام با قطع و یقین همراه نبوده است.

اصغر مسعودی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نیز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه هنوز گزینه‌ای از سوی وزارت کشور به صورت رسمی اعلام نشده است، اظهار داشت: افرادی در فضاهای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شوند، اما هیچ کدام به صورت رسمی تائید نشدند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان نیز هنوز تصمیمی نگرفته است، گفت: با توجه به اینکه تا پایان مهلت مقرر فرصتی باقی نمانده است، باید استانداری فارس به صورت سرپرست اداره شود تا گزینه نهایی و رسمی اعلام شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار