چاپ کد خبر: 56801
20 خرداد 1400

استاندار فارس در دولت محسن رضایی چه کسی است؟

محسن رضایی 1 1

به گزارش اول فارس، محسن رضایی میرقائد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم که از شبکه استانی فارس پخش شد، با طرح این پرسش که آیا نمی توان بار دیگر این همت را به خرج داد و دوباره با وحدت و انسجام همه اقوام و استان های کشور دور هم جمع  شویم و حرکت سومی را آغاز کنیم ؟ ، ادامه داد: با وجود رهبری فرزانه انقلاب و جوانان غیرتمند این امر شدنی است.

وی همچنین با طرح این پرسش که چرا نمی توان برای بار سوم قیام کرد ؟ گفت: این بارهم می توان با وحدت و انسجام همه ملت و اقوام و استان های مختلف کشور حرکت نویی از قیام فرهنگی و اقتصادی را آغاز کرد.

 محسن رضایی پنجشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم فارس گفت: یکی از طرح‌هایی که در استان فارس پس از انتخاب شدن من اجرایی خواهد شد انتخاب استانداری نخبه از میان نخبه‌های استان فارس است این در حالی است که برخی برای استاندار شدن نسبت به پارتی بازی اقدام می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: استان‌های کشور نباید تحت استثمار تهران باشند و نمی‌توان تمام کشور را بر اساس دستورهایی که در تهران صادر می‌شود اداره کرد از این رو باید اختیارات به استان‌ها داده شود تا بتوان نسبت به توسعه کشور بیش از پیش اقدام کرد.

وی افزود: ثروت در کشور باید در میان تمامی مردم تقسیم شود و نباید ثروت تنها دست افراد خاصی باشد بلکه باید در تمام کشور بدون هیچ‌گونه تبعیضی تقسیم شود و اگر این موضوع رخ دهد شاهد توزیع عادلانه ثروت در کشور خواهیم بود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: نباید سپرده‌هایی که در استان‌ها توسط مردم در بانک‌ها ذخیره می‌شود در تهران تجمیع شود بلکه باید در استان‌ها باقی مانده و درآمدهای حاصل سپرده‌های مردمی در همان استان هزینه شود.

او افزود: اشتغالزایی در استان‌های کشور باید متناسب با شرایط همان استان تدوین شود تا جوانان بومی هر استان در محل زندگی مشغول به کار شوند. دولت من دولت شعارهای بی پشتوانه نخواهد بود بلکه به تمامی قول‌های داده شده جامع عمل می‌پوشانیم.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همچنین استان فارس با توجه به وجود آثار ارزشمند تاریخی و جاذبه های بکر و طبیعی و گردشگری و همچین قرار داشتن در مرکز ثقل کشور و همجواری با استان های مختلف در جنوب و جنوب غرب می تواند به عنوان شاهراه گردشگری کشور نیز تبدیل شود.

رضایی نزدیکی این استان مهم با استان های کهگیلویه وبویرحمد، یزد، کرمان، بوشهر و حتی هرمزگان را یک فرصت طلایی برای شکوفایی ظرفیت های مختلف آن به ویژه در زمینه جذب گردشگران خارجی دانست و همچنین استان فارس را کانون کشاورزی در کشور دانست و گفت: این قابلیت مهم به دلیل ضعف زیرساخت ها و نداشتن صنایع تبدیلی و فرآوری و عدم سرمایه گذاری مناسب برای رونق صادرات محصولات درسطح بازارهای بین المللی سالهاست که مغفول مانده است.

رضایی تاکید کرد: یکی از طرح‌هایی که برای اشتغالزایی زنان خانه دار در نظر گرفته شده این است که زنان خانه دار با تعلیم ۶ ماهه مشمول دریافت حقوق خواهند شد و با توجه به افزایش تورم در کشور میزان پرداخت یارانه به افراد به ۴۵٠ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۵

ان شاء الله که خدا استان فارس بزودی نجات بده

آخرین اخبار