چاپ کد خبر: 37496
15 آبان 1399

استان فارس قرمز شد/محدودیت های کرونایی در فارس تمدید شد

محدودیتهایکرونایی

به گزارش اول فارس، جانشین  در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت‌های کرونایی که از ۲۳ مهر ماه ۹۹ در ۳۶ شهرستان استان فارس آغاز شده است تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ ادامه تمدید شد.
عبدالرضا قاسم پور افزود: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، با آغاز محدودیت‌های کرونایی، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی واحد‌های صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و اداره‌ها نیز تشدید شده است.
وی ادامه داد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سرا‌ها و کتابخانه‌هاست که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی انجام دهند.
معاون استاندار فارس گفت: تا ۲۳ آبان ماه امسال، دانشگاه‌ها، مدارس، استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های سینما‌ها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی، کاراته، جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.
به گفته قاسم پور، بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس، استفاده از ماسک در اداره‌ها برای کارکنان و مراجعان در سراسر استان الزامی  و برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.
وی ادامه داد: بر اساس مصوب ستاد یاد شده، تالار‌های پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ تعطیل شده‌اند و رستوران‌ها، فست فود‌ها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می‌دهند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ ممنوع و تصمیم‌گیری در مورد تمدید این ممنوعیت بر عهده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.
قاسم پور افزود: تعطیلی مترو و خدمات اتوبوس درون شهری شیراز هم تا پایان هفته آینده ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش ،استان فارس در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد.

عضو گروه اول فارس در واتساپ شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۵۷

مناطق شرقی فارس چندین عروسی کردن حتی امشب هم عروسی بود، خدا به همه رحم کند

مهسا جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۴۶

اموزشگاه های رانندگی واقعا افتضاست چرا تعطیل نمیشه تو این شلوغی

کاوه وکیلی پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

سلام خدمت همشهریان عزیز
ما ساکن صدرا هستیم اخر مطهر نیا
بالای کوه بدون ماشین
اینجا ما گیر افتادیم رفت برگشتمون به شیراز ۵۰ هزار تومان هزینه بر میداره نمیدونیم چیکار کنیم
از کرونا بیکار شدیم
خدا کمک کنه

جالر پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

چرا پلیس راه اکبر آباد سفت سخت نمیگیره .پلیس را پل فسا خوب بود امروز

مهدی پورگرامی پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

همه با هم رعایت کنیم موضوع حله.. فقط همگی با هم رعایت کنیم.. یا حق

فای پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

نیازی به این کارا نیست.همین که همه رعایت کنند کافی

اااا پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

خب مترو ها را تعطیل کنید.اما بیذارید اتوبوسای درون شهری کار کنند چون واقعا رفت اومد برای همه مردم خسته چه کارمند و جه کارگر و برای همه افراد بدون وسیله واقعا سخته.اسنپ ها که خیلی گرون میگیرن و تاکسی‌ها هم که سه نفر صندلی عقب سوار میکنن. به راننده میگیم خب آقا دو نفر صندلی عقب سوار کنید اما قبول نمیکنن.خب اگه اتوبوسا نباشن مردم با چی رفت اومد کنند ؟؟؟ خب تاکسی ها که رعایت نمیکنند و مردم بیشتر در معرض خطر هستن. اما اتوبوسا هم فصا بیشتری دارند و هم اینکه هر نفری روی ی صندلی میشینن.. و همه هم ماسک میزنند.حالا تاکسی چی…؟؟ اگه اتوبوسا دو نفر کنار هم بسشنن با اینکه فضای بیشتری دارند. ولی تاکسی ها سه نفر خیلی بهم نزدیک هستن. خب لااقل به تاکسی ها اعلام کنید که دو نفر بیشتر صندلی عقب سوار نکنند…..خواهشا عاقلانه تصمیم بگیرید.از این بر اتوبوسا را بر میدارید که بیماری منتقل نشه، اما بر عکس از آن طرف تاکسی ها خطر بیماری کرونا بیشتر هست.متروها فعلا صروری نیستن چون در فضای سر بسته کار مبکنن. ولی اتوبوسا را بیذارید از شنبه شروع به کار کننن. و هیچ مسافری را هم بدون ماسک سوارنکنن . در صورتیکه همه ماسک میزنند..

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

طب شیمیایی در درمان کرونا هم مردود شد
کار را به پزشکان واقعی بسپارید

سیروس پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

پس باز هم دعا میکنیم

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

همه باهم صدای الله واکبروخواندن قرآن سردهیدتاخدارحم کندیازهرا بارعایت ودرخانه نشستن

آخرین اخبار