چاپ کد خبر: 87855
4 تیر 1401

شرایط استخدام از طریق آزمون در شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس

فرصت استخدام فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی مرتبط با نفت در پالایش نفت آفتاب در بندرعباس و برای ۲۰۰ نفر نیروی کار جدید ایجاد شده است.

Aftab Oil Refinery

فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی مرتبط با نفت خودشان را برای یک آزمون استخدامی مهم آماده کنند. فرصت استخدام در پالایش نفت آفتاب در بندرعباس و برای ۲۰۰ نفر نیروی کار جدید ایجاد شده است.

علاقه‌مندان تا ۱۶ تیر فرصت دارند تا با شرکت در آزمون استخدامی شانس‌شان را برای پیوستن به کادر این شرکت بیازمایند. در اطلاعیه استخدامی این مجموعه آمده که شرکت پالایش نفت آفتاب در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی در استان هرمزگان-بندرعباس، تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط و بومی استان هرمزگان را جذب نماید.

نحوه ثبت‌نام، هزینه ثبت‌نام و مراحل آن

علاقه‌مندان به استخدام در شرکت پالایش نفت آفتاب باید به وب‌سایت www.aftabor.com متعلق به این شرکت مراجعه کنند و سپس از منوی «آزمون و استخدام» وارد صفحه نام‌نویسی در این آزمون شوند. نام‌نویسی از ۲۸ خرداد آغاز شده و تا ۱۶ تیر ماه ادامه دارد و در صورت داشتن شرایط لازم برای شرکت در این آزمون استخدامی باید با بارگذاری مدارک برای نام‌نویسی اقدام کنید.

مراحل ثبت‌نام و برگزاری‌آزمون‌ها به شرح زیر است:

  • ثبت‌نام در سامانه و اخذ کد رهگیری: ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی: ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
  • برگزاری آزمون استخدامی هر داوطلب: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ یا ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
  • اعلام نتایج آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد.

نام‌نویسی در این آزمون با هزینه ۸۵ هزار تومانی همراه است که باید به‌صورت الکترونیکی به حساب دانشگاه هرمزگان واریز شود.
همچنین کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ لغایت سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت‌نام، قابل دریافت خواهد بود. حوزه و تاریخ برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.

فارغ‌التحصیلان چه رشته‌هایی استخدام می‌شوند؟

شرکت پالایش نفت آفتاب قصد دارد ۲۰۰ نیروی کار جدید را استخدام کند. از این میان، بیش از ۵۰ درصد از سهمیه استخدامی متعلق به فارغ‌التحصیلان رشته‌های نفت و مهندسی شیمی است.

جدول نیازمندی های نیروی انسانی پالایشگاه نفت آفتاب را در ادامه می‌بینید:

FireShot Capture 009 استخدام در شرکت پالایش نفت آفتاب جذب ۲۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی divar.ir

مراحل جذب نیروها به چه صورت است؟

از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز، جهت انجام مصاحبه تخصصی و عمومی دعوت به عمل خواهد آمد. متقاضیان رشته کاردانی ایمنی، کاردانی آتش‌نشانی، کاردانی بهداشت حرفه‌ای، کاردانی امداد و نجات شهری، در صورت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، می‌بایست در آزمون عملی آمادگی جسمانی نیز شرکت نمایند. پذیرش نهایی در این رشته منوط به قبولی در آزمون عملی آمادگی جسمانی است.

پس از طی مراحل جذب و معاینات طب صنعتی، پذیرفته‌شدگان نهایی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و عملی (دوره سه ماه آزمایشی) معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت در دوره‌های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام نهایی آنان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب، قبل از مراحل گفته‌شده و همچنین پیش از طی نمودن موفقیت‌آمیز دوره‌های آموزشی، شرکت هیچگونه تعهدی از جمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار