چاپ کد خبر: 43401
3 بهمن 1399

استخدام فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهها در شرکت برق استان فارس

استخدام در شرکت برق

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از صدور مجوز استخدام فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهها در این صنعت خبر داد.

به گزارش اول فارس ، رضا انوار با اعلام این خبر گفت: وزارت نیرو بر اساس دستورالعمل نیازسنجی، تأمین و ساماندهی نیروی انسانی مجوز بکارگیری و جذب فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها را صادر کرده است.

بر اساس این گزارش انوار گفت: توزیع برق فارس هم بر اساس این ظرفیت قانونی مجوز به کارگیری دو فارغ التحصیل رتبه اول دانشگاه در رشته‌های مورد نظر را اخذ کرده و مقدمات دریافت مجوزهای دیگر برای مدت زمان باقیمانده امسال را از شرکت توانیر انجام داده است.

وی کارکنان را به عنوان منابع و سرمایه‌های مهم هرسازمان توصیف و اضافه کرد: در صورتی که در انتخاب و جذب آنها معیارهای مناسبی هم چون توانمندی، تخصص و نوآوری مد نظر قرار گیرد این افراد می‌توانند درجهت تحقق استراتژی سازمان نقش مهمی ایفا کنند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه به کارگیری و جذب نیروهای خلاق باعث خلاقیت سازمان می شود، یادآور شد: هیچ برنامه آموزشی یا انگیزشی نمی تواند اشتباهاتی که در زمان جذب و استخدام نیروی انسانی رخ داده است را جبران کند.

انوار اضافه کرد: سعی داریم برای سال جدید نیز حداکثر استفاده را از این فرصت قانونی به منظور استفاده از فارغ التحصیلان رتبه ممتاز دانشگاه ها داشته باشیم تا بتوانیم همچون گذشته جایگاه خود را در بین شرکت های توزیع نیروی  برق کشور  ازلحاظ نیروی انسانی کارآمد و خلاق حفظ کنیم.

عضو گروه واتساپ ما شوید

.عضو کانال تلگرام ما شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد رضا صادقی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

سلام وقت بخیر خدا قوت ، بنده ممتاز رشته برق قدرت دانشکده باهنر شیراز و یک سال و نیم سابقه به عنوان کارشناس دفتر فنی برق در زمینه ساخت و نصب پست های برق پترو شیمی دارم چطور باید اقدام کنم واسه آگهیتون .
با تشکر

آخرین اخبار