چاپ کد خبر: 36483
22 مهر 1399

استخدام ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد

بنیاد شهید: ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام می شوند

ایسنا : معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

 سعید اوحدی روز سه شنبه ۲۲مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بنیاد شهید برای تحقق جهش تولید کارگروه های مسکن،اشتغال،درمان، فرهنگی و اصلاح قوانین را تشکیل داده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی بنیاد شهید عدم همخوانی برخی قوانین با شرایط روز است و بر این اساس برخی قوانین بویژه در بحث اشتغال جهت بهبود زندگی خانواده شهدا باید اصلاح شود.

اوحدی با اشاره به ظرفیت های استانها برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای جامعه ایثارگری تصریح کرد: در گذشته از ظرفیت استانها غفلت شده بود که با فعالیت های میدانی و انعقاد تفاهم نامه های اشتغال و مسکن درصدد احیای این ظرفیت ها هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

اوحدی با اشاره به توان ویژه خانواده شهدا در عرصه های علمی گفت: وجود ۳۰۰ نخبه ایثارگر در آذربایجان غربی و ۲ هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور گویای ظرفیت های عظیم این جامعه برای توسعه ایران اسلامی است.

وی رفع مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از اقدامات شاخص برشمرد و گفت: ۲٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار با حمایت سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات درمانی از جمله بیمه دی پرداخت شد.

اوحدی افزود: امروز دولت در سخت‌ترین شرایط قرار دارد؛ چراکه در تحریم‌هایی که استکبار برای کشورهای منطقه صورت داده بود، حداکثر نفت در برابر غذا بود، اما امروز فشار حداکثری را علیه ما به جایی رسانده‌اند که حتی غذا و دارو را هم تحریم کرده‌اند و صدای نفس‌های خسته جانبازان شیمایی روح و روان ما را آزار می‌دهد، این در حالی است که استکبار جهانی دم از حقوق بشر می‌زند؛ اما یقین داشته باشید که با این روحیه‌ای که مردم ما دارند و با وجود این ارزش‌هایی که کادر درمانی ما با آن برگ زرین دیگری را به نگارش درآورده‌اند، از این گردنه تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آذربایجان غربی را یکی از استان های برجسته در راه دفاع از آرمانهای نظام دانست و افزود: مسیر شهادت ایثار در این خطه کماکان ادامه دارد.

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بی پلاک سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

جناب آقای اوحدی اصل این قانون اشتباست، انصاف و اولویت ایثارگری در اون لحاظ نشده چطور این قانون شامل شخص خود جانباز نمیشه که در بین بیکاران اولین اولویت رو در قانون اشتغال بنیاد شهید داره اما شامل فرزندش میشه چطور من جانباز با ۳۰ سال سن و ۵۵% جانبازی چنین قانونی شامل حالم نمیشه و نه در استفساریه اخیر نسبت به اصلاح و لحاظ اسم جانباز اقدامی شده و نه در بند ج ماده ۸۷ قانون لطفا فکری بحال بیکاری ما جانبازان هم کنید

آرمان سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

هنوز ۵۰% ها نگرفتن بعد چطور به زیر ۵۰ ها بدن

علی پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

با سلام خدمت دوستان عزیز ما که فرزند شهیدیم ‌بیکار هستیم اینم یه وعده دیگه‌‌

هدایت پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

با سلام چرا عجر کار خیر جانبازان شهدا را با تصمیم های خود سرانه شبه دار میکنید بخدا دارید به حق این عزیزان ظلم میکنید

ایرانی اصل پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

ضمن سلام آقای اوحدی ما۱۰سال فرزندجانبازبصورت قردادی خدمت میکنیم حال قراربودماراتبدیل وضیعت ازقراردادی به رسمی لطفاً حداقل این راپیگیری کن بخاطررضای خدا

ناشناس پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

پس بچه ما آدم نیست ۵۵ درصد داریم ما باید بمیریم

مرادی از اهواز پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۱۹

سلام آقای اوحدی جانباز پاش قطع است .نه پاداره بگرده مثل مردم.نه ماشین داره.ای داد ای بیداد.یه فکری هم به حال قانون واگزاری خودرو به جانبازان ۵۰ به پایین باشید.که در جامعه کسی نیست پیگیری کنه.

عباس پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۵:۰۳

سلام جانبازان هفتاد درصد بیکارن پس تا حالا کسی برای اشتغال اینها واقعا کاری نکرد چرا اینقدر بیکار

بازنشسته فرهنگی پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲:۰۴

جناب اوحدی ،رزمندگان بد نکردند .یا آنهارا درگروه ایثارگران نیاوردید ودرلایحه حمایت ازایثارگران تکلیفی برای دولت معین نمیکردین یا واقعا نباید اجازه بدهید حق فرزندان آنها درلابلای این همه خدمت صادقانه .گم شود ،،اول حق با خانواده های معظم شهداوجانبازان وآزادگانن ..قبول وآنها بیش ازاین لیاقتشان هست اما برای خانواده بزرگ رزمندگان وهمرزمان شهداوجانبازان هم سهمی داشته باشیدانشاالله

زارعپور پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۲۷

باسلام واحترام آقای اوحدی اول خدابعدشماتورابخدافکربقیه جانبازان باشین تفاوت فرزندجانباز۵۰درصدبا۷۰درصدچیه

نادر پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۲۵

درود بر شما والا من نمیدونم کی قرار به جانبازان زیر ۵۰ درصد رسیدگی کنید خانه بود ماشین بود جانبازای بالا ۷۰ نوبت ما که رسید تورم بدبختی هیچی نیست مستجریم درست نیست حق ناس

سیدگمنام چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

ما بسجیهای کم سن وسال نه بلد بودیم برای آینده پرونده سازی کنیم نه فکرشو میکردیم.موجی شدیم گفتیم فدای خاکم,شیمیایی شدیم گفتیم فدای ملتم,موج انفجارشنواییم ازم گرفت حتی به بهداری مراجعه نکردیم که اگه من برم بچها درخط روحن کسل میشن.جناب آقای مسول الان شدم یک روانی کم شنوای دارای تنگ نفس.جواب فرزندانم رانمیتوانم بدم.اخوی متوجه هستی که چی میگم

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

سلام.مگه فرزندان جانبازان زیر۲۵درصد دیگه ادم نیستند!!!!!!چرا فکری برای استخدام ما نمیکنید تاکی تبعیض؟درسهمیه استخدامی اکثر سهمیه مال فرزندان بالای ۲۵درصد است

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

چناب احدد بجهای ما که ۵ سال اسارت و۳ ۳۰/جانباز هستیم بس چه

ذبیح اله نوروززاده چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

سلام جناب آقای اوحدی پس فرزندان جانباز۵۰% نون لازم ندارند. فرزند من کارشناس برق قدرت بیکار است لطفا بین جانبازان فرق نزارید.. یه جایی معرفی کنید مشغول بکار بشود.

عابد چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

آقای اوحدی محترم شمااصلا بفکر ما جانبازان دفاع مقدس نیستی فقط شهدا و جانبازان ۷۰یعنی بقیه جانبازان دیگر توجه نمی شود چرا تبعیض جانبازان

آخرین اخبار