چاپ کد خبر: 98705
7 آذر 1401

استوری جنجالی سارا و نیکا فرقانی در باره دختر اصفهانی گمشده در شیراز

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت با انتشار یک استوری پا به ماجرای سما جهانباز دختر گمشده در معالی آباد شیراز گذاشته اند.

ابتدای تابستان امسال بود که سعید جهانباز، پدر سما جهانبار در گفتگو با رسانه ها خبر از گم شدن دخترش در معالی آباد شیراز داد.

اما با گذشت پنج ماه از این ماجرا خانواده این دختر اصفهانی گفته اند که هنوز موفق به یافتن او نشده اند و تلاش پلیس نیز به جایی ختم نشده است.

اکنون هم سارا فرقانی با انتشار یک استوری و تصویر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز نوشته است:

۵ ماه شد که از سما خبری نیست.

saraforghani

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است.

نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

و اما سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز

سما جهانباز

پرونده فقدان سما از آن دسته خبرهایی است که در اخبار این روزها گم شده است اما خانواده او همچنان منتظر بازگشت این دختر هستند و سالومه جهانباز خواهر او می‌گوید متاسفانه شرایط هیچ تغییری نداشته است. سما سیمیران جهانباز، دختر ۲۲‌ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود از اصفهان برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی‌آباد شیراز ناپدید شد. موضوع این دختر گمشده خیلی‌زود به مسئولان پلیسی و قضایی شهر شیراز مخابره شد و فرضیه ربوده شدن این دختر قوت گرفت.

ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلا‌فروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.

پدر سما (سعید جهانباز) درباره گم شدن دخترش گفته بود، بررسی دوربین‌های مداربسته حکایت از آن دارد که دخترم برای تاکسی گرفتن زیر پل معالی‌آباد رفته بود.

آخرین عکس سما جهانباز

ما برای پیدا کردن سما کاملا سردر‌گم شده‌ایم و دیگر نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. شب بیست‌و‌پنجم تیرماه برای خرید بیرون رفته بود و دختر عمه‌ام به او گفته بود حالا که بیرون می‌روی این گوشواره کوچک را هم برای من بفروش. قرار بود خانواده همان شب یا فردا صبح به اصفهان برگردند، سما هم بعدازاینکه به طلافروشی می‌رود و گوشواره‌ها را می‌فروشد، ساعت ۹ و ۵۷ دقیقه شب با مادر تماس گرفته و گفته یک ربع تا بیست دقیقه دیگر به خانه عمه‌ام می‌رسد.

بعدازآن گوشی سما خاموش شده و هیچ تماس، رد و نشانی از او نداریم. ما مهمان منزل عمه‌ام در شیراز بودیم و خیابان معالی‌آباد هم خیابان سر‌راستی است که فاصله زیادی با منزل عمه‌ام ندارد. سما دانشجوی مشاوره بود و در اصفهان تحصیل می‌کرد. یک دختر ۲۲‌ساله که نه مشکل خاصی داشت، نه دشمنی و اختلافی و نه عشق و عاشقی، هیچ‌کدام.

سما جهانباز همان شب پیام صوتی برای یکی از دوستانش فرستاده و می‌خواسته درباره موضوعی با او حرف بزند. سالومه جهانباز درباره این پیام در گفت‌وگو با ایسنا در آن زمان توضیح می‌دهد: «ساعت ۹ و ۲ دقیقه همان شبی که سما گم شد، به دوستش پیام داده و می‌خواسته راجع به موضوعی با او صحبت کند، اما دوستش آن زمان آنلاین نبوده و پیام را دیر گرفته است.

البته این پیام حتی قبل از ورود سما به طلافروشی فرستاده شده است. شاید یک درد‌و‌دل دوستانه بوده، اما چون دوستش جواب نداده نمی‌دانیم می‌خواسته چه موضوعی را مطرح کند.» حال این خانواده خوب نیست، چندی پیش پدر سما فیلمی از خودش منتشر کرد که از فقدان دخترش خسته شده و می‌خواسته اقدام به خودکشی کند.

سردار قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا درباره پرونده فقدان خانم جوان ۲۲ساله اصفهانی که در سفر خانوادگی به شیراز مفقود شده، این‌طور گفته که: این پرونده در شیراز در حال پیگیری است. بحث در این پرونده موضوع فقدان است و غیر از این موضوع چیز جدیدی به دست نیاورده‌ایم. تیم ویژه ما در پلیس آگاهی فارس در حال رسیدگی به این پرونده است.به هرحال سرنوشت این پرونده همان است که بود، به قول خواهر سما، تغییر جدیدی در شرایط به‌وجود نیامده است.

بگویید کدام گربه در تصویر را بیشتر دوست دارید تا چیزهای جالبی در مورد خودتان کشف کنید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار