چاپ کد خبر: 91266
10 مرداد 1401

استوری ویرانگر هادی چوپان در باره سجاد غریبی/عکس هالک نمکی

هادی چوپان نماینده افتخار آفرین ایران در مسابقات مسترالمپیا با انتشار یک استوری به سجاد غریبی بابت آبروریزی مقابل حریف قزاقستانی حمله کرد.

photo 2022 08 01 13 38 27

هادی چوپان نماینده افتخار آفرین ایران در مسابقات مسترالمپیا با انتشار یک استوری به آبروریزی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی واکنش نشان داد.

اگر پرواز کردن آسان بود الان آسمان پر بود از پرواز مرغ و خروس ها ، در خیالات و تخیلات بسر نبرید ، همه چیز سریال و فیلم سینمایی نیست که جو گیر شوید ، بس است دیگر ، آبروی مارا کمتر ببرید ، هر ورزشکار ۲۵ سال جان گذاشتیم ، جوانیمان رفت ، درد تنمان خوابمان را گرفته ، خوشی را به درد تبدیل کردیم  تا اینکه نام ایران ایران بماند ، به چه قیمتی همه ارزش هارا می فروشید دست بردارید بس است ، به زبان اسم می آورم جناب سجاد غریبی دیگر بس است  به آشیانه برگرد و زندگی رومره را با شکر از خداوند متعال پیش ببر ودگیر بیش از این به عرصه ورزش لطمه واد نکن تا همین جا برای مدتها خنده به جا گذاشته ای ، لطفا دیگه بس کن.

همچنین شکست تحقیر آمیز سجاد غریبی مقابل حریف قزاقستانی سوژه کارتون محمدرضا میرشاه ولد شد.

سجاد غریبی

گروه واتساپ اول فارس

نظر 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهلول دوشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

آقای چوپان لطفاً شما عصبانی نشو!آیه …. بپوش که وقتی بندگان خدا میخان عکستو چاپ کنند مجبور نشن سمت…. را سانسور کنند!؟!وانت درباره باک ایرانی ببخشید هالک وطنی هم باید گفت در ای آشفته بازار پیش خودش فکر کرده کی به کییه؟؟!مثل اینکه خیلی خیلی خ……ر تو خره!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار