چاپ کد خبر: 2341
15 آذر 1397

همه‌چیز درباره پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵

همه‌چیز درباره پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵

مشخصات فنی پردازنده ۷ نانومتری کمپانی کوآلکوم مجهز به ۵ جی برای گوشی‌های ۲۰۱۹ موسوم به اسنپ دراگون ۸۵۵ قبل از رونمایی لو رفت.

به گزارش اول فارس ، تا ساعاتی دیگر تراشه ساز آمریکایی از جدیدترین محصول خود برای گوشی‌های سال آینده رونمایی می‌کند تا ضمن عملکرد بهتر، شاهد عمر باتری بالاتر روی محصولات ۲۰۱۹ باشیم.{لینک}

بالا رفتن قدرت پردازش هوش مصنوعی، نسل جدید گیم روی تراشه جدید، سرعت‌بالای دانلود با استفاده از مودم ۵جی نصب‌شده روی پردازنده ۸۵۵؛ بخشی از این مشخصات ذکرشده است.

اسنپ دراگون ۸۵۵ توسط TSMC تایوان ساخته می‌شود و شامل ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی، دو هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و ۱ هسته ۲.۸ گیگاهرتزی است که گرافیک آدرنوی ۶۴۰ را در خود جای‌داده و برای بخش گیم نیز از Snapdragon Elite gaming استفاده می‌کند. تراشه مخصوص هوش مصنوعی نیز روی اسنپ دراگون ۸۵۵ تعبیه‌شده و پردازش عکس و ویدئو در بهترین حالت ممکن انجام می‌شود. مودم X۵۰ برای ارتباطات ۵ جی و مودم X۲۴ برای ارتباطات ۴ جی روی این پردازنده نصب‌شده است.

قرار است روی نسخه آمریکایی گلکسی اس ۱۰ این پردازنده نصب شود و روی نسخه آسیایی نیز از اکسینوس ۹۸۲۰ هشت نانومتری استفاده شود.

۵۶۵۶

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار