چاپ کد خبر: 71302
21 دی 1400

اسنپ چگونه امنیت مسافرین را تامین می‌کند ؟

امنیت سفر

بلاگ اسنپ نوشت: امنیت سفر اولویت و دغدغه‌ی اصلی  اسنپ است. با ثبت اطلاعات کاربران مسافر و راننده و مشخصات سفرها،‌ پشتیبانی ۲۴ ساعته و احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده پشتوانه‌ای برای سفرهای امن ساخته‌ایم و همچنان خود را متعهد به یافتن راه‌حل‌های موثرتری برای تامین امنیت هر دو گروه از کاربرانمان می‌دانیم.

تمامی رانندگان اسنپ تایید صلاحیت می‌شوند

اسنپ با همکاری پلیس ناجا با یک استعلام همه‌جانبه صلاحیت تمام متقاضیان را پیش از پیوستن به ناوگان بررسی می‌کند. از آنجا که تامین امنیت کاربران مسافر در سفر از اولویت‌های مهم ماست، تایید صلاحیت همه‌‌جانبه‌ی رانندگان را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا سپرده‌ایم. پس از اتمام ثبت‌نام و ارائه مدارک، نتیجه‌ی درخواست تایید صلاحیت متقاضیان از طرف ناجا به شرکت اسنپ اعلام می‌شود. پلیس امنیت با در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی کامل و همچنین بررسی صلاحیت راننده از چندین منبع مختلف، سوابق افراد را به‌صورت همه‌جانبه بازبینی می‌کند. به این ترتیب حتی فردی که گواهی عدم سوپیشینه دارد هم ممکن است برای فعالیت در اسنپ از سوی ناجا رد صلاحیت شود.

مشخصات سفر شما ضبط می‌شود

مبدا و مقصد سفر روی نقشه، مسیر حرکت‌ و شماره‌ی پلاک خودرو و مشخصات راننده‌ در اسنپ ثبت می‌شود و قابل پیگیری است.

شماره‌ی تلفن شما را پنهان می‌کنیم

با قابلیت تماس امن، به جای نمایش دادن شماره‌ی تلفن‌تان در تماس‌های اسنپی، از یک شماره‌ی واسط برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنیم. توصیه می‌کنیم با فعال کردن تماس امن شماره‌ی تلفن خود را برای جلوگیری از گونه سوء‌استفاده‌ی احتمالی مخفی کنید تا سفری امن و بدون دغدغه داشته باشید. برای اطلاع از نحوه فعالسازی این قابلیت به اینجا مراجعه کنید.

تیم پشتیبانی و امنیت سفر همراه‌تان هستند

علاوه بر تیم پشتیبانی که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است، تیم امنیت سفر برای پشتیبانی از شما در موارد اضطراری، هفت روز هفته و ۲۴ ساعته در کنار شماست. در صورتی‌که حس کردید هنگام سفر امنیت‌تان به خطر افتاده است و نیاز به کمک و پشتیبانی سریع اسنپ دارید، از طریق سرویس امنیت سفر (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) با تیم امنیت تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای حل موارد حاد و اضطراری آموزش دیده‌اند و تا پایان سفر و رسیدن شما به مقصد همراه‌تان خواهند بود. همچنین تیم امنیت با همکاری تیم پشتیبانی حقوقی اسنپ برای حل اختلافات و در صورت نیاز رسیدگی کامل به شکایات کاربران در مراجع مربوطه حمایت‌های لازم را از شما خواهند کرد.

می‌توانید موقعیت مکانی لحظه‌ای‌تان را به اشتراک بگذارید

شما در تمام سفرهای اسنپی می‌توانید با ورود به سرویس «امنیت سفر» (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) مشخصات سفرتان را با هر کدام از دوستان و افراد خانواده که امکان پیگیری لینک موقعیت مکانی زنده‌ی شما را دارند، به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه آن‌ها می‌توانند روی نقشه به صورت دقیق موقعیت مکانی شما را تا انتهای سفر لحظه به لحظه دنبال کنند و نام کاربر راننده، عکس و شماره پلاک خودرو هم برای آن‌ها ارسال می‌شود.

سرویس امنیت سفر با یک دکمه در دسترس است

تمامی امکاناتی که برای امنیت شما در اپلیکیشن طراحی شده، در سرویسی به نام امنیت سفر کنار هم جمع شده‌اند و با زدن یک دکمه می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. با ورود به این سرویس می‌توانید با یک دکمه تماس سریع با تیم امنیت سفر برقرار کنید که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند و همینطور مشخصات سفرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و در صورت نیاز با اورژانس تماس بگیرید. برای دسترسی به این سرویس کافی است روی نشان سپر آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه بزنید.

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

اسنپ در مسیر توسعه‌ی سرویس امنیت خود به تازگی قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» را به این سرویس اضافه کرده است که به‌زودی برای همه‌ی کاربران فعال می‌شود. در زمان احساس خطر، اگر به هر دلیلی امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ را نداشتید، می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در حال حاضر فقط برای نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ فعال شده است و به‌زودی به نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن اسنپ هم اضافه می‌شود.

بازخورد‌های شما را پیگیری می‌کنیم

تمامی گزارش‌هایی که در تماس با پشتیبانی یا در بخش بازخورد سفر ثبت می‌کنید، پیگیری می‌شوند. در صورتی که متوسط امتیاز راننده از ۴.۳ پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را غیرفعال می‌کند. در صورتی که گزارش کاربران مسافر در دسته‌ی موارد حاد قرار بگیرد به صورت دائم با کاربر راننده قطع همکاری خواهد شد. برای اطلاع از روند برخورد با کاربران راننده‌ای که گزارش منفی در مورد عملکردشان ثبت شده به اینجا مراجعه کنید. همچنین در بخش «بازخورد سفر» گزینه‌ای به نام عدم حفظ حریم شخصی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن هر گونه برخورد نامناسب و ناهنجار را گزارش کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Majidgokshsni یکشنبه , ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۸

اسنپ امنیت رانندگان را چطور تضمین می‌کند گوشی چند میلیونی منو سارق با درخواست سفر از من ربود حال با این کرایه ها و مخارج سرسام آور خودرو حالا باید نگران امنیت جان و مال خود باشیم

آخرین اخبار