چاپ کد خبر: 55807
12 خرداد 1400

اسکورت سنگین محموله مواد مخدر در محور سروستان-شیراز+جزئیات

حشیش

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند در بازرسی از سواری پژو، ۱۸۸ کیلو حشیش کشف کنند.

به گزارش اول فارس،سردار “رهام‌بخش حبیبی” با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند تعدادی قاچاقچی قصد دارند مقدار زیادی مواد مخدر را با استفاده از ۳ دستگاه سواری و به صورت اسکورتی از شهرستان داراب به شیراز انتقال دهند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور سروستان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی ۳ دستگاه سواری پژو و پراید متعلق به قاچاقچیان مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند یک سواری ۴۰۵ را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه در بازرسی از سواری پژو ۱۸۸ کیلو حشیش کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پراید با ۳ سرنشین که اسکورت محموله بودند نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان(۴ نفر) برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استان فارس قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زمان پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

تو رو خدا اعدامشون کنید
تو را ب خدا نابودشون کنید

آخرین اخبار