چاپ کد خبر: 63227
14 مرداد 1400

اطلاعیه فرمانداری شیراز در خصوص حواشی مراسم تحلیف شورای شهر صدرا

ContentImages 97124

به گزارش اول فارس، در پی حواشی ایجاد شده در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر صدرا ، فرمانداری شهرستان شیراز با صدور اطلاعیه ای در این خصوص توضیحاتی داده است.

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز در خصوص مراسم تحلیف شورای شهر صدرا چنین آمده است:
به نام خدا
خداوند متعال را شاکریم که همگام با سراسر کشور، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرستان شیراز در سه شهر شیراز، داریون و خان زنیان و نیز بیش از ۱۲۰ روستا و یازده تیره عشایری، طی تشریفات رسمی و با شکوهی در خور شورا و مردم عزیز، با آرامش، بدون کوچکترین حاشیه‌ای و با افتخار، برابر مقررات در این شهرستان بزرگ مرکز استان برگزار گردید.
ولیکن متاسفانه مراسم تحلیف شورای شهر صدرا به دلیل ترک جلسه توسط تعدادی از اعضا شورا به وقت دیگری موکول شد.

لذا در این ارتباط موارد ذیل را به سمع و نظر مردم عزیز می رساند:

۱- برابر مقررات اولین جلسه رسمی شورای شهر به دعوت فرماندار یا نماینده ایشان و در صحن علنی شورا برگزار می گردد که به دلیل تعدد برنامه های امروز، معاون محترم فرماندار به عنوان نماینده فرماندار در جلسه تحلیف شرکت نمود.
۲ – با توجه به اختلال ایجاد شده، فرمانداری طی یکی دو روز آتی نسبت به برگزاری مجدد جلسه برابر مقررات اقدام خواهد نمود و اجازه اختلال و یا سوء استفاده را به هیچ شخصی نخواهد داد.
۳ – بدیهی است اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم دارای استقلال رای بوده و تصمیمات آنان با اکثریت آرای حاضرین معتبر است.
۴ – برابر قانون هرگاه عضو و یا اعضای شورا مرتکب تخلف و یا رفتار خلاف شئون شورا شوند، به مراجع قانونی ارجاع خواهند شد.
۵- بدیهی است هیچیک از امور و ارائه خدمات به شهروندان به دلیل عدم تشکیل جلسه شورا مختل نخواهد ماند و همه دستگاه های مسئول به جای خود مکلف به انجام خدمات رسانی هستند.
۶ – توصیه می‌شود شهروندان عزیز با احساس مسئولیت و دلسوزی از توجه به شایعات و ورود به حاشیه ها پرهیز نمایند.
۷ -بدیهی است هویت و اهداف افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی و اختلال در آرامش مردم می کنند مشخص بوده و قابل پیگرد است.
۸- به اعضای محترم شورا تاکید می گردد در پاسخ به اعتماد مردم عزیز، منافع عمومی را به منافع شخصی ‌و گروهی ترجیح داده و همدل و به اتفاق و درچارچوب قانون، خود را آماده خدمت صادقانه به مردم شریف شهر صدرا بدانند.

فرمانداری شهرستان شیرازبراساس باور خود و تاکید استاندار ‌محترم، تصمیم اکثریت که برمبنای قانون و آیین نامه اجرایی باشد را در مورد انتخاب هیئت رئیسه و شهردار، محترم و نافذ می داند و هیچ توصیه ای در مورد هیچ شخصی نداشته و نخواهد داشت.

وات 1

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار