چاپ کد خبر: 64522
26 مرداد 1400

اطلاعیه پلیس در مورد باند سارقان باغ شهری ها و اماکن خصوصی شیراز

باند سارقین باغات شیراز

فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان اماکن خصوصی با ۵۰ فقره سرقت در بخش “ارژن” خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در محدوده  بخش “ارژن”، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی بخش “ارژن” با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۵ سارق ‌حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان، تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل پنل خورشیدی، تلویزیون، اتصالات لوله‌ کشاورزی، رایزر آب پاش، تلفن همراه و … کشف شد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۵۰ فقره سرقت از باغات و  اماکن خصوصی اقرار کردند، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اموال آنان مورد سرقت قرار گرفته و تاکنون کشف نشده است جهت پیگیری به پایگاه آگاهی غرب واقع در شیراز- ولی عصر قصردشت- جنب کلانتری ۱۸ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار