چاپ کد خبر: 45135
23 بهمن 1399

اظهار نظر عجیب نماینده اصفهان: شعار علیه رئیس جمهور شوخی بوده !

برنا نیوز: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در واکنشی عجیب عنوان کرد: در حال حاضر همه باید به فکر وحدت و پیشبرد امور کشور باشیم شاید این موضوع در قالب شوخی بوده است.

«عباس مقتدایی خوراسگانی»، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با توهین به رئیس جمهور در جریان راهپیمایی بیست و دوم بهمن در اصفهان گفت: آنطور که پیداست در یک بخشی خارج از مسیر اصلی راهپیمایی این اتفاق رخ داده اما اینکه آیا برنامه‌ ریزی قبلی بوده یا نه؟! من از کیفیت آن اطلاعی ندارم و فقط تصاویری را مشاهده کردم.

واکنش نماینده اصفهان به شعار مرگ بر روحانی

او افزود: در روزهای جشن ملی همه باید متناسب با نیاز جامعه از اصول اساسی انقلاب دفاع کنند و این یک اصل پذیرفته شده است و همه باید از نظر رعایت احترام، مسئولین کشور را محترم بشماریم.

مقتدایی تاکید کرد: هیچ فرد انقلابی نباید خارج از معیارهای پذیرفته شده کشور عمل کند. البته بازبینی فیلم مربوطه نشان می دهد این افراد ده بیست نفر یا چند ده نفر بیشتر نیستند و نمی توان آنها را به عنوان مجموعه ای از راهپیمایی کنندگان در نظر گرفت.

او اضافه کرد: در واقع من فکر می کنم این صحنه خارج از مسیرها بوده است.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: همه ملت می دانند که رعایت هنجارها و رعایت مقررات باید در همه سطوح انجام بگیرد. من عقیده دارم نباید به حاشیه هایی که به اساس وحدت ملت لطمه می زند، وارد شویم. اگر خطایی در جایی اتفاق افتاده است نباید آنگونه رفتار کرد که گویی اصلی اساسی که همان وحدت ملت، هم گامی و هم راهی مردم با نهاد های قانونی است، خدشه دار شود.

او اظهار کرد: در مجموع و در یک کلمه عرض می کنم که این رخداد مربوط به یک جریان کلی راهپیمایی نیست و در حال حاضر همه باید به فکر وحدت و پیشبرد امور کشور باشیم شاید این موضوع در قالب شوخی بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قاسم جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

خیلی هم جدی بود لطفا نخواهید که ماست مالیش کنین..دوباره نگاه کن خیلی شاد و مفرح و انقلابی مثل دوران انقلاب ۵۷مسمم که مرگ بر شاه میگفتن دمشو گرم فریاد مردم و فریاد زدند.

پشیمان از ایرانی بودن جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۱۱

چقدرم که شما بفکر پیشبرد جامعه هستین.بجای بزدل بودن حداقل پشت مردم شهرت وایسا.نترس میز ریاستت رو نمیگیرن.تو وامثال تو اگه نماینده ومدافع مردم بودین که الان پشت مردمی که تو رو به اینجا رسوندن خالی نمیکردی.یه کلام میگفتی بله ملت شعار دادن چون واقعا حق دارن.متاسفم برات از عکست معلومه که میخاستی گریه کنی که مقامتو نگیرن

ع-الف جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۳:۳۱

نباید به بزرگان کشور بی احترامی بشه این دولت با این همه مشکلات پیش آمده واقعا احتیاج به همدلی و همراهی و کمک همه ملت داره اگر همه اش گفته میشه ژاپن کشوری پیشرفته است یا فلان کشور چنین و چنان است،آیا هرگز تحقیق کرده اید که مردم آن کشور ها چقدر همکاری و همفکری و از خود گذشتگی دارند نسبت به کشور،دولت و هم توقعاتشان؟! چرا باید کم کاری خودمان را هم به حساب دیگران بگذاریم ؟! بارها دیده ام که کارمندان ادارات دولتی، به بهانه های مختلف از کارشان می زنند و کار مردم و کشور زمین می ماند، قضیه اینه که
ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند ،
بانگ و فریاد بر آری ، که مسلمانی نیست!!!!!
کمی خودتان را جای دیگران بگذارید که اگر در قبال فداکاری و زحمات خالصانه شما برای رفاه آنها،،به شما اهانت کنند آیا درست است؟! ممکن است گاهی کارها بر مراد ما نباشد، اما این دلیل کم کاری شاید میباشد واگر هم هست باید ریشه یابی شوند و کمک کنیم تا به مقصد مان برسیم.

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

بله ۸ ساله از وزرای مورد حمایت این آقا مثل وزیر نفتش وبرندش داریم حرف های نامربوط و سو مدیریت می بینیم، لااقل مثل آخوندی که وجهه مردمی نداشت، وزیر نفت را بر کنار میکردی تا کمی دل پردرد مردم سبک شود ولی با لجبازی وی را برند!!! معرفی می کند.

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

یعنی زحمات روحانی از اول نبوده حرف دل مردم چیز دیگریست این نماینده محترم فحش به شخص دوم مملکت را شوخی یا یک جریان انحرامی میداند پس باید به حال مملک گریست این مسئله اگر جا بیفته وجلوگیری نشه واویلا به مملکت من طرفدار روحانی نیستم اما این مسائل دشمنان را شاد نیکند ونقطه ضعف ایران قرار می گیرد

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸

چرا میخاید.از حقایق دور شوید اتفاقا جدی بوده

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

… این نماینده بیشترشوخیه

نبی پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

شوخی کدام است حرف دل مردم است که۸سال دارند تحمل میکنن

آخرین اخبار