چاپ کد خبر: 57863
29 خرداد 1400

اظهار نگرانی دکتر مهرزاد لطفی از کاهش سن مبتلایان و جانباختگان کرونا در فارس

مهرزاد لطفی
به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، از رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی در حوزه های اخذ رای در استان فارس خبر داد.
او در ادامه از تلاش و مشارکت کارشناسان و ناظران بهداشتی دانشگاه در حوزه های اخذ رای در روز گذشته، تقدیر و بر لزوم رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی در جامعه به ویژه از سوی جوانان تاکید کرد.
رییس دانشگاه همچنین با اشاره به کاهش سن مبتلایان و جانباختگان کرونا در هفته های گذشته، این امر را نشان دهنده کاهش توجه و حساسیت ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه برشمرد و افزود: به ویژه با توجه به پایان سال تحصیلی و فراغت بیشتر جوانان و نوجوانان، لازم است از دورهمی های دوستانه که اغلب با بی توجهی به پروتکل های بهداشتی همراه است پرهیز شود.
دکتر لطفی با اشاره به گذشت بیش از ۱۶ ماه از آغاز شیوع کرونا در کشور گفت: نباید اجازه دهیم طولانی شدن دوران این همه گیری، موجب سهل انگاری و عادی پنداری نسبت به خطرات این بیماری برای سلامت خود و اطرافیانمان شود؛ به ویژه اینکه طی ماه های اخیر با شیوع گونه های جدید این بیماری مواجه هستیم.
معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست مطالبی در زمینه مسایلی مانند گزارش تحلیلی روزانه تست های انجام شده و موارد مثبت کرونا، اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا در حوزه های تابعه دانشگاه، اقدامات ناظران بهداشتی حوزه های انتخاباتی استان در روز گذشته و روند ارایه خدمت به بیماران در بیمارستان های استان ارایه کردند.
این نشست، صبح امروز بیست و نهم خرداد ۱۴۰۰، با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار