چاپ کد خبر: 72677
4 بهمن 1400

اعترافات هولناک قاتل دختر عکاس اهل تنگستان بوشهر

قاتل فاطمه عالی دختر عکاس تنگستانی در اعترافات هولناک خود جزئیات قتل را بازگو کرد.

صدا وسیما : فاطمه عالی نام دختر ۱۷ ساله‌ای است که ۲۶ دی ماه امسال به طرز هولناکی به قتل رسید. دختری عکاس که این روز‌ها در فضای مجازی بیشتر از هر زمان دیگری تصاویری که به دست او گرفته شده دست به دست می‌شود.
7553620 725

خاطره عالی، خواهر فاطمه جزئیات این حادثه را اینطور شرح می‌دهد: «خانه پدر و مادرم تنگستان بود و روز حادثه فاطمه به بوشهر آمده بود. او تصمیم داشت مقداری تجهیزات عکاسی نو بخرد و مقداری از وسایل خود را هم برای فروش در دیوار گذاشته بود. البته قبل از آن به من گفته برای انجام دو کار به بوشهر می‌آید. ساعت حدود ۳ بعدازظهر بود که فاطمه به بوشهر رسیده بود و وقتی دیروقت شد و خبری از او نشد دلواپسی ما شروع شد. سابقه نداشت خواهرم دیر به خانه برود و خانواده را بی خبر بگذارد.»

خانواده فاطمه عالی تا فردای آن روز در نگرانی بودند تا اینکه یکی از دوستان فاطمه با تلفن همراه او تماس گرفت و این بار به جای بوق‌های ممتد بی جواب صدای مامور آگاهی در گوشی پیچید: «ماموران اداره آگاهی گوشی خواهرم را جواب داده و گفته بودند که گوشی فاطمه سرقت شده و باید پدر و مادرم به اداره آگاهی بروند. اما همان لحظه حدس می‌زدم که ماجرا فقط سرقت ساده یک گوشی نیست.»

زمانی که پدر و مادر فاطمه عالی به اداره آگاهی رفتند با خبر هولناک قتل دختر ۱۷ ساله خود مواجه شدند: «جسد خواهرم که با ۲۸ ضربه چاقو به قتل رسیده بود در یک خانه ویلایی در بوشهر پیدا شده بود. صاحبخانه وقتی با جسد غرق در خون خواهرم مواجه شده بود، موضوع را به پلیس اطلاع داده و گفته بود مرد جوانی برای یک یا ۲ روز خانه را از او کرایه کرده بود.»

بلافاصله پسر جوان به نام عارف که خانه را کرایه کرده بود دستگیر شد و در حالی که ادله و شواهد حکایت از آن داشت که او قاتل فاطمه است، لب به اعتراف گشود و از جنایت سیاه خود پرده برداشت.

قتل فاطمه عالی دختر عکاس بوشهری به دست عاشق روانی

7553707 157

روز شنبه پدر و مادر فاطمه عالی بار دیگر به اداره آگاهی بوشهر مراجعه کردند تا اعترافات قاتل برای آن‌ها قرائت شود. پدر فاطمه عالی بعد از خروج از اداره آگاهی در گفتگویی گفت: «دخترم کار عکاسی می‌کرد و در صفحه اینستاگرام خود فعالیت کاری داشت. متهم به قتل در اعترافات خود گفته که مدتی قبل به دخترم پیام داده و از او درخواست دوستی کرده بود، اما فاطمه این درخواست را نپذیرفت. برای همین روز حادثه بار دیگر به او پیام می‌دهد و به بهانه عکاسی از مراسم تولد او را به خانه ویلایی دعوت می‌کند. قاتل می‌گوید به دخترم علاقه پیدا کرده بود و برای اینکه او راضی به برقراری رابطه دوستی نمی‌شد، او را به قتل رساند.»

پدر فاطمه در ادامه گفت: «جسد دخترم در ورودی خانه ویلایی در حالی کشف شد که حتی کوله پشتی او هم روی دوشش بود. متهم بعد از ورود دخترم او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده بود و در اظهارات خود گفته که انگیزه ناموسی از قتل نداشته است. زمانی که دخترم بعد از ورود به خانه متوجه شد که تولدی در کار نیست و فریب خورده است، اقدام به فرار کرده و در این لحظه با قاتل درگیر شده بود که توسط او با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.»

پدر فاطمه عالی در ادامه گفت: «دخترم به طرز هولناکی به قتل رسید و نه تنها در تنگستان و بوشهر، بلکه در اقصی نقاط این سرزمین، عواطف عمومی جریحه دار شده است. اهالی تنگستان از ما خواسته اند که از قصاص قاتل گذشت نکنیم، چون حال و هوای شهر به خاطر قتل فاطمه در ماتم است. من از خون دختر بیگناهم نمی‌گذرم و تقاضای قصاص قاتل در ملاعام را دارم.»منبع: رکنا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۵۵

پدر فاطمه دورست تصمیم گرفته باید قاتل به سزای اعمال نگینی که انجام داده برسه که درس عبرت بشه برای کسانی دیگر که همچین غلطی نکنند

علی دوشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

پدر مقتول تصمیم گرفته باید قاتل به سزای اعمال نگینی که انجام داده برسه که درس عبرت بشه برای کسانی دیگر که همچین کاری نکنند

آخرین اخبار