چاپ کد خبر: 69395
9 مهر 1400

اعتراف شقایق دهقان به سانسورچی پاورچین و رسم طلاق هنرپیشه ها+ تصاویر

در ویدئوی زیر صحبت‌های شقایق دهقان درباره ازدواج و جدایی اش از مهراب قاسم خانی و را ببینید.

به گزارش اول فارس، مسئله طلاق وجدایی همیشه در بین سلبریتی ها و هنرپیشه ها یک اتفاق رایج بوده است .

 این بار به نحوه آشنایی و طلاق دو زوج سینما و تلویزیون پرداختیم ، شقایق دهقان و محراب قاسم خانی چندی پیش بعد از چند سال زندگی از یکدیگر جدا شدند.

شقایق دهقان با اشاره به ممیزی‌هایی که در سریال‌های «پاورچین» و «نقطه‌چین» دیده است می‌گوید خانم و آقا اجازه نداشتند روی مبل دو نفره کنار هم بنشینند و حتما می‌بایست از مبل‌های تک‌نفره استفاده می‌شد تا دسته مبل بین‌شان باشد.

عکس جدید شقایق

شقایق دهقان، بازیگر شناخته‌شده در برنامه «کافه‌آپاراتِ» فریدون جیرانی درباره ممیزی‌ها و سانسورهای اعمال‌شده از سوی سازمان صداوسیما بر سریال‌هایی چون «پاورچین» و «نقطه‌چین» گفت:

ممیزی‌های عجیب هم کم نداشتیم. مثلا از نظر پوشش و لباس، ما خانم‌ها تنها می‌توانستیم از سه رنگ استفاده کنیم؛ طوسی، مشکی و قهوه‌ای. این، هم در «پاورچین» و هم در «نقطه‌چین» بود. تاکید داشتند که لباس‌ها گشاد باشد و رنگی نباشد.

شقایق دهقان

در مورد گریم هم یادم است فونی داشتیم که روی رنگ لب و مژه‌ها هم زده می‌شد تا رنگِ طبیعی‌شان را بگیرد.

یادم است خانم و آقا اجازه نداشتند کنار هم روی یک مبل دو نفره بنشینند و حتما باید جداجدا روی دو مبل تک‌نفره می‌نشستند که دسته مبل بین‌شان باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

خانم شقایق دهقان یک زن کامل و باشخصیت هست ببینید بینی به این بزرگی دارد ولی دست به عمل نمی زند ولی هنرمندهای ما داریم هرروز عمل جراحی می کنند چون تازه به دوران رسیده هستند

آخرین اخبار