چاپ کد خبر: 47943
25 اسفند 1399

اعدام عوامل آدم ربایی و تجاوز به عنف دو کوهنورد+اسامی

تجاوز 2
تسنیم: احکام صادره در خصوص پرونده متهمان تجاوز به عنف درمنطقه فریمان در زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.

بر پایه همین گزارش متعاقب اعلام شکایت از سوی شکات و اعلام گزارش یک مورد تجاوز به عنف مورخ ۳/۷/۹۹ در منطقه سفیدسنگ فریمان از سوی مرجع انتظامی، پرونده‌ای با همین موضوع و آدم ربایی با تهدید در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان تشکیل و پس از شناسایی عوامل جنایت علیه یک مرد و زن کوهنورد و انجام تحقیقات از چهار نفر از متهمان به اسامی روح اله جاویدی راد فرزند علی اکبر دارای سابقه کیفری و متاهل، محمد صیادی باغسنگانی فرزند مهدی و متاهل، محمد حسینی فرزند احمد و محمد وطن دوست فرزند حسین دارای سابقه کیفری و طی تشریفات قانونی، در تاریخ ۱۵ آبان ۹۹ کیفرخواستی نسبت به متهمان صادر می‌شود.

با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب فریمان پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نهایتا پس از انجام تحقیقات و اقدامات قانونی لازم در زمینه اتهامات متهمین موصوف مبنی بر آدم ربایی به عنف و اکراه و تهدید و تجاوز به عنف، اقدامات لازم توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی با توجه به محتویات پرونده ، گزارشات مرجع انتظامی، گزارش اداره اطلاعات شهرستان، مدافعات بلاوجه نامبردگان، تحقیقات معموله قانونی، اظهارات و اقرارات صریح و تلویحی متهمان نسبت به ارتکاب بزه‌های انتسابی، شکایت شاکیان خصوصی، کروکی ترسیمی و تصاویر ماخوذه از محل وقوع بزه و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده انجام و بزه انتسابی به متهمین محرز و مسلم تشخیص داده می‌شود.

بر این اساس رای مجازات متهمان توسط دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی صادر و با اعتراض متهمین و وکلای آنها پرونده برای ادامه رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال و در نهایت شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور با بررسی کلیه محتویات پرونده وجری تشریفات قانونی ، رای شعبه اول دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مبنی بر اعدام نامبردگان با طناب دار در محل زندان مرکزی مشهد را ابرام می‌نماید. بدین ترتیب حکم نامبردگان صبح امروز و پس از طی تشریفات قانونی در محل زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.

مدتی قبل متهمین نسبت به آدم ربایی و تجاوز به عنف یک زن و مرد کوهنورد در منطقه سفید سنگ فریمان اقدام کرده بودند.

عضو کانال تلگرام اول فارس شوید

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84 %D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C %D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

عالی بود.برای تامین امنیت لازمه

آخرین اخبار