چاپ کد خبر: 68992
6 مهر 1400

شرایط پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی با اقساط ۳۶ ماهه در بانک صادرات

 بانک صادرات ایران با ارائه طرحی موسوم به همیاران سپهر اقدام به اعطای وام به مشتریان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در اقساط ۳۶ ماهه و سود ۱۵ الی ۱۸ درصدی نموده است.

کارت اعتباری همیاران سپهر صادرات برای خرید کالای قسطی

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با استفاده از ظرفیت طرح «همیاران سپهر» در توافق و امضای تفاهم‌نامه همکاری با ٣٩ شرکت و برند بزرگ و معتبر تولیدی داخلی، شرایط استفاده از تسهیلات و خرید بی واسطه از این شرکت‌ها را برای مشتریان و هموطنان تسهیل کرده که علاوه بر درگاه‌های بانکداری الکترونیک، امکان خرید از بیش از هزار و شش فروشگاه را فراهم آورده است.

متقاضیان می‌توانند در طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، تا سقف ۵٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری «همیاران‌ سپهر» بانک صادرات ایران محصولات داخلی باکیفیت خریداری کنند.

طرح همیاران سپهر بانک صادرات ٬ وام تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال

بر اساس این گزارش، در سالهای اخیر بانک ها با هدف تسریع در پرداخت وامهای خرد به آحاد جامعه هم به منظور افزایش مصارف خود و کسب سود بیشتر و هم در جهت کسب رضایتمندی مشتریان مراجعه کننده به شعب و حفظ منابع مشتریان خود از ارائه کارت های اعتباری در پرداخت وام در قالب عقد مرابحه استفاده می نمایند.

بانک صادرات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ارائه کارت اعتباری در قالب طرحی به نام «همیاران سپهر» به نیاز مشتریان جهت دریافت تسهیلات خرد پاسخ می دهد.

وام کارت اعتباری همیاران سپهر بانک صادرات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و با سود ۱۵ و ۱۸ درصدی به مشتریان پرداخت می شود.

مهلت استفاده از این کارت ۳ ماه و مدت زمان بازپرداخت اقساط وام ۳۶ ماه است.

همیاران سپهر خرید کالای قسطی خبر تازه

تعداد شرکت‌های تولیدی داخلی طرف قرارداد با طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران به ٣٩ شرکت رسید و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل خرید مستقیم مشتریان از تولیدات متنوع این واحدها توسط بانک فراهم است.

در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی با کیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های جدید شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک به‌روزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهره‌مندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گسترده‌تر شده است.

شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣۶ ماهه با نرخ سود ١۵ و ١٨ درصد خواهد بود.

وات 1

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیش از ٣٩ شرکت تولیدی داخلی طرف قرارداد، مراجعه مستقیم به شعب یا سایت بانک و شرکت، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر»، درخواست خود را به بانک ارائه کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علیرضا چهارشنبه , ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

باور کنید آنقدر دوندگی و پارتی میخواد آدم مجبوره قیدش رو بزند. من که اصلا امیدی ب این طرح ها ندارم. هیچ آبی برای شهروند عادی گرم نمیشه.

مهرداد پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

حکایت همون هم از توبره خوردن و هم از…

لیلا پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

ما از شهرکرد هستیم ثبت نام کردیم برا وام گفتن یک هفته دیگه بیا پول بگیر ولی من لوازم خانگی نمی خوام من می خوام وامم را تبدیل به پول یا چک کنم

سید پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

واقعا اگر هدف کمک به مردم و شرکتهای داخلی هست کارخوبیه هرچند میدونم با ان قوانین سختگیرانه بانک و بعصا قوانین من درآوردی برخی روسای بانکها و حتی کارشناسان تسهیلات بانکها یک درهزار مردم نخواهند توانست از این تسهیلات استفاده کنند این خط و این نشون

ناشناس پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۸

تموم شد ؟؟!خیلی تاثیر گذار بود ()

ناشناس پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۴

من که اجناس ایرانی خرید می کنم و راضی هم هستم

ناشناس پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰

از قدیم انگلیسی ها شایع کردن که جنس ایران بی کیفیت . متاسفانه اینو در ذهن مان القاء کردن و ما ایرانیان هنوز به اون باور نرسیدیم . که بله جنس با کیفیت که حتی بعضی ها یش هم از جنس خارخی مرغوبتر و شیک تر . ما باید به خودباوری برسیم . ایرانی جنس ایرانی بخر

یاَس پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۰۸

سلام چون نمی خواهند مردم رشد کنند وهرچه خودشان می خواند به مردم تحمیل کند و)پولشان برگرده کنار خودشان وانبار های خودشان بااین کار بفروشند به مردم بی پناه وبدبخت فقیر

ناشناس پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۲۷

مگه محصولات با کیفیت داخلی هم داریم ؟!?

علی چهارشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

این یعنی زورچپون کردن محصولات بی کیفیت داخلی به ملت بیچار

نویدی چهارشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

من الان ۳ ماهه بانک صادرات مراغه حساب وا کردم برا این وام،عر روز یه بهونه میارن و نمیدن
مزخرف ترین بانک ایرانه

ناشناس چهارشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۹

هم وام هجده درصدبرداریم هم بریم وسیله گرون بخریم دیگه

M.Kh چهارشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۴۲

اگر واقعا بانک صادرات میخواد وام بده ، چرا حتما باید با اون وام خرید کرد ! شاید یک نفر بابت پول پیش و یا غیره نیازهای واجبتری داشته باشه ،

آخرین اخبار