چاپ کد خبر: 99437
17 آذر 1401

اعلام دلیل تغییر مسیر ۴ پرواز فرودگاه شیراز به اصفهان و بوشهر

۴ پرواز فرودگاه شهید دستغیب شیراز به فرودگاه اصفهان و بوشهر تغییر مسیر دادند.

فرودگاه شیراز
به گزارش اول فارس ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: با توجه به مه غلیظ و کاهش دید افقی و در راستای حفظ ایمنی، برخی پروازهای فرودگاه شهید دستغیب شیراز به فرودگاه اصفهان و بوشهر تغییر مسیر دادند.
غلامرضا کریم‌آقائی در گفت‌وگو با خبرنگارما گفت: صبح امروز ۱۷ آذرماه سال جاری بدلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و در راستای حفظ ایمنی، تعداد ۴ پرواز تغییر مسیر دادند و به فرودگاه‌های استان اصفهان و بوشهر دایورت شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس به تشریح جزئیات این پرواز‌ها پرداخت و گفت: پرواز ۷۴۰۱ هواپیمایی فلای پرشیا ورودی از تهران ساعت ۷ صبح؛ پرواز ۰۳۸-کاسپین ورودی از تهران ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح؛ پرواز۲۴۱- فلای دبی ورودی از دبی ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه صبح به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و پرواز۳۷۷۱-آسمان ورودی از تهران ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح به فرودگاه بوشهر دایورت شدند.

او گفت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان فارس، با کاهش مه و افزایش دید افقی تا ساعت ۱۱ امروز پرواز‌ها به فرودگاه شیراز انجام می‌شوند.

کریم آقائی تاکید کرد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضع پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ و شماره ۳۷۱۱۸۸۹۰_۹۹ تماس بگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار