چاپ کد خبر: 103666
18 بهمن 1401

اعلام زمان قرعه کشی ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱+ لینک نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو ویژه دهه فجر

زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو در پیش فروش ۴ محصول این شرکت ویژه دهه فجر که برای سه گروه از متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزین خودرو های فرسوده غیر تاکسی منتشر به اجرا درآمد از طریق سایت ایران خودرو منتشر خواهد شد در ادامه این خبر جزئیات ثبت نام خودرو های ایران خودرو در پیش فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ و به مناسبت دهه فجر، زمان دقیق زمان قرعه کشی ایران خودرو و سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو به همراه لینک اسامی برندگان ایران خودرو، قیمت خودرو های ایران خودرو و …. را بخوانید.

ایران خودرو

پس از پایان مهلت ثبت نام خودرو های ایران خودرو در پیش فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان قرعه کشی ایران خودرو و اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو اعلام شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نتایج قرعه کشی ایران خودرو را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام خودرو های ایران خودرو ویژه دهه فجر با عرضه ۴ محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت و برای سه گروه از متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال به اجرا درآمد. در ادامه این خبر جزئیات ثبت نام خودرو های ایران خودرو در پیش فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ و به مناسبت دهه فجر، زمان دقیق زمان قرعه کشی ایران خودرو و سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو به همراه لینک اسامی برندگان ایران خودرو، قیمت خودرو های ایران خودرو و …. را بخوانید.

 قرعه کشی  ایران خودرو در طرح پیش فروش ویژه دهه فجر ۱۴۰۱

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه‌شنبه مورخه ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می شود.

اسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه‌شنبه مورخه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود.

اعلام زمان قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱+ لینک نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو ویژه دهه فجر

نتایج قرعه کشی ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش شد. نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و جایگزین خودروهای فرسوده را می توانید از طریق سایت ایران خودرو مشاهده کنید. نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو برگزار شد و نتایج قرعه کشی قرار است بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام شود.

خودرو های عرضه شده ایران خودرو در پیش فروش بهمن ۱۴۰۱

ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن دهه فجر، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرده است. در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

سایت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری اینجا کلک کنید

سایت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی بهمن  ماه ۱۴۰۱

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

قرعه کشی ایران خودرو

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه بهمن ۱۴۰۱

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

جزئیات ثبت نام خودرو های ایران خودرو در پیش فروش بهمن ۱۴۰۱

ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودرو‌های فرسوده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از ثبت‌نام، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنندایران‌خودرو در اطلاعیه خود نیز در این رابطه اعلام کرده است: به منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنند.

مشتریان منتخب در قرعه‌کشی نیز با تکمیل الباقی وجه، مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخشنامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.

طبق اعلام ایران‌خودرو، مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه تعیین شده را در حساب خود نگه‌داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودرو‌های فرسوده از این موضوع مستثنی هستند.

همانطور که اشاره شد، طرح مذکور از ۱۳ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. گفتنی است که مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند و تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نمی‌شود.

عکس، زمان عرضه و مشخصات “اسکای ول” اولین شاسی بلند برقی بازار ایران محصول کرمان خودرو

جزئیات جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بجای یارانه نقدی در برخی از استان‌ها

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار