چاپ کد خبر: 86520
23 خرداد 1401

اعلام شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک آینده + جزییات

بانک آینده با هدف رونق تولید و کسب‌وکار و هم‌چنین پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی و امکان خریدی آسان و متنوع، در اقدامی نوآورانه و منحصر به‌فرد، از محصول جدید خود به‌نام «طراوت» رونمایی کرد.
وام 50 میلیونی e1655113492150

سود وام طرح طراوت بانک آینده بر اساس دوره بازپرداخت متفاوت بوده و حداقل به ۱۲ ماه و حداکثر به ۳۶ ماه می‌رسد. دو نوع ضمانت مسدودی سپرده و ضامن رسمی برای دریافت این وام وجود دارد.

زمان لازم برای برای پرداخت اقساط این تسهیلات هم حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده امکان خرید کالای مورد نظر خود را دارند. ضمنا پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

در صورت پرداخت حداکر مبلغ وام، با نرخ سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۳۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام با شرایط مذکور، ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۲۷۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۰ میلیون و ۵۸ هزار تومان است.

تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و هم‌چنین سایر هم‌وطنانی که هم‌اکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir) ، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین ۲۰۰ (دویست) میلیون‌ریال تا ۵۰۰ (پانصد) میلیون‌ریال، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنظر خود، اقدام کنند.
فهرست کامل فروشگاه‌ها را می‌توانید از طریق دانلود فایل زیر، ببینید.
بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح «طراوت» نیز بسته به انتخاب مشتری، تا یک‌ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار، به‌صورت رایگان (بدون دریافت سود)، امکان‌پذیر خواهد بود. بازپرداخت اقساطی این اعتبار نیز طی سه بازه‌زمانیِ یک‌ساله با نرخ ۱۲ درصد، دو ساله با نرخ ۱۵ درصد و سه‌ساله با نرخ ۱۸ درصد، در نظر گرفته شده که زمان پرداخت اولین قسط، یک‌ماه پس از پایان مهلت یک‌ماهه خرید، خواهد بود.
هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور، یا تماس با مرکز ارتباط بانک آینده به ‌شماره ۰۲۱-۲۷۶۶۳۲۰۰ ، نسبت به کسب اطلاعات بیش‌تر برای بهره‌مندی از مزیت طرح «طراوت» اقدام کنند.

بانک آینده چگونه شکل گرفت؟

بانک آینده تیرماه سال ۱۳۹۱ براساس مصوبه هزار و صد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار از ادغام چند موسسه مالی – اعتباری شکل گرفت. این بانک از سال تاسیس تاکنون به منظور تشکیل موسسه مالی مادر تخصصی چندمنظوره، مهندسی فرآیندها، کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات برای مشتریان و … فعالیت می‌کند.

این بانک تاکنون لوح سپاس برترین روابط عمومی در ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس و … را به دست آورده است.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ملت دوشنبه , ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

حاجی بانک آینده همون بانک تات سابقه،!!!!

آخرین اخبار