چاپ کد خبر: 95720
11 مهر 1401

اعلام عدم رضایت استاندار فارس از سرعت اجرای نهضت ملی مسکن در استان

مسکن

استاندار فارس از کندی پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان گلایه کرد و به جهت افزایش سرعت در ساخت و رفع مشکلات این حوزه، دستور برگزاری جلسات شورای مسکن را به صورت هفتگی صادر کرد.
به گزارش اول فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه، در حاشیه جلسه شورای مسکن استان، با اشاره به اینکه طرح جهش نهضت ملی مسکن نیازمند همکاری همه جانبه سازمان های مسئول است، از فعالیت قرارگاه مسکن استان با حضور مسئولین سازمان های آب، برق، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک مسکن به عنوان بانک اصلی تامین کننده تسهیلات خبرداد و گفت: همه سازمان های ذیربط را در این قرارگاه دور هم جمع کرده ایم تا مشکلات احتمالی موجود در امر نهضت ملی مسکن به سرعت برطرف گردد.

استاندار فارس گفت: در این جلسه مشکلات و موانع موجود در چهار شهرستان آباده، ارسنجان، اقلید و شیراز توسط فرمانداران مطرح و با ارائه نظرات مدیران سازمان های مربوطه، تصمیم های لازم جهت برون رفت از مشکلات اتخاذ شد.

ایمانیه با اشاره به اینکه از سرعت اجرای نهضت ملی جهش مسکن در استان رضایت ندارم، گفت: جهت تسریع در روند جهش ملی مسکن، جلسه شورای مسکن استان، هرهفته به ریاست بنده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از این به بعد در هر جلسه، ابتدا روند اجرای پروژه های سه شهرستان با حضور فرمانداران بررسی و پس از آن به موارد مربوط به شهرستان شیراز پرداخته خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار