چاپ کد خبر: 87969
6 تیر 1401

اعلام محدودیت‌ عبور و مرور چند ماهه در دو مسیر ترافیکی شیراز

شهرداری شیراز طی دو اطلاعیه جداگانه، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به ۲ پروژه عمرانی را در این کلانشهر اعلام کرد.

 محدودیت‌ عبور و مرور چند ماهه در دو مسیر ترافیکی شیراز

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، در اطلاعیه اول خطاب به شهروندان شیراز  آمده است: در راستای اجرای عملیات عمرانی دوربرگردان غیر همسطح نیایش و با شروع عملیات اجرایی این پروژه، در دو  مسیر جنوبی و دو  مسیر شمالیِ بولوار شهید چمران حد فاصل پل بصیرت (معالی‌آباد) و بولوار نیایش به مدت ۶ ماه محدودیت های ترافیکی اِعمال می شود.

در اطلاعیه دوم شهرداری شیراز آورده شده که در راستای اجرای عملیات عمرانی تعریض پل سلمان فارسی(پیرنیا) ، به مدت سه ماه محدودیت ترافیکی در مسیر کنارگذر جنوبی(شرق به غرب) ایجاد خواهد شد.

در بخش پایانی این اطلاعیه‌، ضمن قدردانی از همکاری، صبر و شکیبایی شهروندان، تاکید شده است تا از محورهای جایگزین با توجه به تابلوهای راهنمای تعبیه شده در مسیر استفاده کنند.

گروه واتساپ اول فارس


این مطلب را حتما بخوانید:


برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

ناموسن یه فکری به حال دوربرگردونای بلوار رحمت کنید چقد بی خیالید مسعولای محترم

محمود شنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

سلام و علیکم ،
هر روز شاهد ترافیک سنگین در حد فاصل بین زیرگذر صنایع و پل معالی آباد هستیم که دلیل اصلی آن نبود پل هوایی برقی جلو بانک رفاه نبش خیابان حکمت هست که متاسفانه دلسوزی نمیشه .

محمود شنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

سلام و علیکم
هر روز شاهد ترافیک سنگین در حد فاصل بین زیرگذر صنایع و پل معالی آباد هستیم که دلیل اصلی آن نبود پل هوایی برقی جلو بانک رفاه نبش خیابان حکمت هست که انتظار دلسوزی شهرداری و سازمان ترافیک را می طلبند

بابک سه شنبه , ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۱۳

سلام. بلوار رحمت. سفیر شمالی به جنوبی دارای ترافیک سنگین هست اینجا باید یک زیر گذر یا تقاطع غیر هم سطح زده بشه که هم ترافیک و تصادفات رو از بین ببره لطفا رسیدگی کنید

آخرین اخبار