چاپ کد خبر: 32285
26 تیر 1399

اعلام وضعیت قرمز کرونایی درشهرستان خفر استان فارس

 رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در نامه ای به فرماندار شهرستان خفر با اعلام افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان زیر پوشش این دانشگاه اعلام کرد : شهرستان خفر وارد وضعیت قرمز کرونا شده است و تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ضرورت دارد.

کرونا 3

به گزارش اول فارس ، دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز پنجشنبه در این نامه با اشاره به آمار مبتلایان، بیماران بستری و در گذشتگان ناشی از کرونا، عنوان کرد: با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان خفر و افزایش بیماران بدحال که منجر به بستری شدن افراد در بیمارستان‌های جهرم و در بعضی موارد، شیراز شده و همین طور افزایش تعداد فوتی های مربوط به این بیماری به استحضار می‌رساند در حال حاضر وضعیت شهرستان خفر قرمز می باشد.

رحمانیان در این نامه تاکید کرد: لازم است کلیه محدودیت‌های مربوط به وضعیت  قرمز  از جمله عدم برگزاری مراسم، برنامه‌های جمعی، تجمعات و مناسبات مختلف جهت رعایت دقیق اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش خطر سرایت و انتقال بیماری به طور کامل اجرایی گردد.

شهرستان خفر به مرکزیت شهر باب انار در فاصله ۱۲۰کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد و  امور بهداشتی و درمان آن زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی جهرم اداره می شود.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار