چاپ کد خبر: 74280
19 بهمن 1400

اعلام گذشت امام جمعه پاسارگاد از شخص تهمت زننده و منتشرکننده اکاذیب

امام جمعه پاسارگاد از شخص تهمت زننده و منتشرکننده اکاذیب به میمنت ایام الله دهه فجر گذشت کرد.

امام جمعه پاسارگاد
به گزارش اول فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پردل، امام جمعه پاسارگاد که به دلیل نشر اکاذیب و تهمت‌های ناروای شخصی به نام “م.ف” ، بیش از یک سال گذشته در معرض تخریب و ترور شخصیت از سوی رسانه‌های معاند و برخی فعالان فضای مجازی قرار داشت، پس از صدور و اجرای حکم دادگاه مبنی بر مجازات حبس برای فرد خاطی، به میمنت ایام الله دهه فجر، طی نامه‌ای به رئیس دادگستری استان فارس، اعلام گذشت کرد.
به گزارش مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، آقای “م.ف” که در یک دوره زمانی طولانی و با تهمت‌های مختلف، زمینه ترور شخصیت امام جمعه پاسارگاد را فراهم نموده بود، پس از اینکه موفق به ارائه مدرک و اثبات ادعاهای خود نشد و با واقعیت تلخ رفتار غیراخلاقی و بدون مبنای خود و اجرای حکم دادگاه مواجه گردید، ضمن عذرخواهی، خواستار گذشت امام جمعه شد که امروز خبر رسید این درخواست با نامه امام جمعه به رییس دادگستری استان فارس اجابت شده است.
در این نامه آمده است : … “اتهامات ناروای جناب آقای “م. ف”، احدی از شهروندان منطقه، به اینجانب و اصرار نامبرده بر تهمت دخل و تصرف در هدایای نقدی و کارت­های بانکی که به اذعان بنیاد علوی، به­‌عنوان نهاد امدادرسان به خانواده­‌های آسیب­‌دیده در دوره شیوع کرونا و در جریان رزمایش مواسات، هرگز در اختیار امام جمعه قرار نگرفته بود، طی دوره زمانی طولانی پشت­ سر گذاشته شده، موجب بروز تبعاتی در سطح منطقه و در فضای رسانه­ای و مجازی شد.
در حقیقت، تنها سهمیه پاسارگاد از کارت­‌های بانکی که به این امر اختصاص یافته بود، از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اختیار ما قرار گرفت که گزارش توزیع آن در دو مرحله، در سامانه الکترونیکی نهاد نماز جمعه کشور، همراه با مشخصات دریافت­‌کنندگان، همانند سایر شهرها و مناطق به ثبت رسیده است.
البته سیر مراحل رسیدگی به این تهمت زشت طولانی شد. در این مدت، بارسنگینی بابت حفظ و صیانت از هویت و جایگاه امام جمعه، که امانتی گرانسنگ محسوب می­‌شود بر دوش کشیدم. نه با دغدغه شخصی، بلکه برای مقابله با هجمه­‌ها و تخریب­‌ها که با دروغ­‌پردازی جبهه رسانه­‌ای معاند در فضای مجازی ضریب پیدا کرد و این جایگاه را هدف گرفته بود، صبورانه تلاش کردم تا اینکه ماه از پشت ابر بیرون آمد و به حکم دادگاه صالحه، تهمت­‌زننده با دست خالی از هرگونه سند و مدرکی برای اثبات ادعای زشت خود به حبس محکوم شد.
اکنون که حقیقت روشن شده و جناب آقای “م. ف” معترف به اشتباه خود شده و طلب بخشش دارند، بر خود فرض می­دانم به حکم حدیث امیرالمؤمنین(علیه­‌السلام) که فرمودند: ” اقبل عذر من اعتذر الیک” ، و به احترام لباس مقدس روحانیت و جایگاه ابوت امامت جمعه که از سیره­‌ای شناخته شده و سنتی مستحسن نمایندگی می­‌کند و به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هم از حق شخصی خود و هم از حق تشکیلاتی، به اعتبار موافقت نهاد نمازجمعه صرف نظر نموده و اعلام گذشت می­‌نمایم تا بار دیگر گرمابخش کانون خانواده محترمشان باشند.
علاوه بر جناب “ف”، همه عزیزانی را که تحت تأثیر فضاسازی انجام شده در مورد اینجانب قضاوت کردند و بر اساس روش مرسوم در فضای مجازی، بدون آگاهی از اصل و زوایای موضوع اقدام به بازنشر محتوای تخریب­‌کننده پرداختند، حلال کردم و برای خودم و مبتلایان به حواشی این قضیه، عاقبت به خیری و ثبات قدم در مسیر حق و حقیقت و عدالت واقعی مسئلت می­‌نمایم…”
بر اساس گزارش مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، انتظار می‌رود با عنایت به اعلام گذشت امام جمعه، شاهد آزادی فرد خاطی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهرزاد سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

خدا خیرش دهد

آخرین اخبار