چاپ کد خبر: 49447
11 فروردین 1400

اعمال ممنوعیت تردد در ورودی ۱۱ شهر توسط پلیس راه اصفهان

محدودیت کرونایی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: پلیس راه استان اصفهان در ۱۱ نقطه استقراری نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اقدام می‌کند.

به گزارش اول فارس، سرهنگ اصغر زارع ر با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده به دنبال افزایش شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: تردد در محورهای منتهی به شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی با بیان اینکه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر اصفهان و خروج پلاک‌های بومی از شهر اصفهان ممنوع است، ابراز داشت: شهرهای خوانسار و گلپایگان در وضعیت قرمز و مبارکه، نجف آباد، تیران و کرون، لنجان، نائین، فریدن، فلاورجان، شاهین شهر و میمه در وضعیت پرخطر و نارنجی قرار دارند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت رنگ قرمز و نارنجی ممنوع بوده و این خودروها در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و درشهرهای دارای وضعیت نارنجی ه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: در صورتی که رانندگان جریمه و شهر مورد نظر را ترک نکنند ضمن جریمه پلاک خودرو آنها توقیف سیستمی خواهد شد.

سرهنگ زارع ادامه داد: توصیه می‌شود مسافران و رانندگان حتماً زمانبندی سفر را هنگام برگشت از سفر در برنامه کاری خود قرار دهند تا شاهد تراکم ترافیک در محورهای استان نباشیم.

وی تصریح کرد: پلیس راه استان اصفهان در ۱۱ نقطه استقراری نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اقدام می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار