چاپ کد خبر: 45060
22 بهمن 1399

افزایش آمار مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد new

به گزارش اول فارس ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۲۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۵ بیمار کرونایی قطعی و ۹ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می باشند.

پرویز یزدان‌پناه افزود:  مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۲۳ هزار و ۸۹۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اظهارکرد: از ۹۷۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ١٠ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.
یزدان‌پناه تصریح کرد: از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا می کنیم در تعطیلات پیش رو از هرگونه مسافرت و برگزاری دورهمی به شدت پرهیز نمایند.
بر اساس این گزارش  وی بیان کرد: شروع واکسیناسیون به منزله کنترل بیماری نیست زیرا فعلا بخش کوچکی از جامعه مورد واکسیناسیون قرار گرفته و همه باید تا کنترل نهایی بیماری همراه و همپای حوزه بهداشت و درمان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار