چاپ کد خبر: 24962
9 فروردین 1399

افزایش تعدادمبتلایان به کروناویروس در جهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تست ۴ نفر دیگر از بیماران مثبت اعلام شده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در این شهرستان به ۵۳ نفر رسید.

به گزارش اول فارس، محمد رحمانیان  گفت: امروز شنبه نهم فروردین، نتیجه ۱۴ نمونه دیگر را دریافت کردیم که در پی آن ۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم شناسایی و تعداد کل موارد ثبت شده در جهرم به ۵۳ مورد رسید.

او افزود:  بیماران جدید همه از ساکنین جهرم هستند؛ یک دختر ۸ ساله، یک خانم ۳۶ ساله و دو آقای ۲۰ و ۶۲ ساله که همگی در حال سپری کردن دوره درمان هستند.

رحمانیان ادامه داد: دو نفر از بیماران جدید از بخش‌های تابعه شهرستان هستند که نشان می‌دهد گستره شیوع ویروس به تمام نقاط شهرستان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تصریح کرد: همچنین این نکته که بیماران جدید هیچگونه سابقه تماسی با افراد مبتلا نداشته اند، هشداری است برای مراقبت بیشتر در هنگام خروج از منزل و حضور در تجمعات و مکان‌های عمومی.

محمد رحمانیانگفت: بهترین و امن‌ترین مکان برای هر کسی خانه است؛ از همه همشهریان عزیز می‌خواهیم فقط برای تامین نیاز‌های ضروری از خانه‌های خود خارج نشوند و نگام خرید از فروشگاه‌ها نکات بهداشتی را مد نظر قرار دهید.

برای عضویت در کانال واتساپ اول فارس کلیک کنید 

ویژگی جدیدی مشابه با کانال تلگرام به واتساپ اضافه شد | پلازامگ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار