چاپ کد خبر: 39852
20 آذر 1399

افزایش حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور/اجرا از پایان آذرماه

بازنشستگان

نصرالله دریابیگی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان سخت و زیان آور اقزایش پیدا می‌کند،گفت:طبق این مصوبه کارگران بازنشسته ای که جز مشاغل سخت و زیان آور بوده اند از شروع و اجرای طرح متناسب سازی یعنی مرداد ماه از سازمان طلبکار هستند و قرار بر این است که این معوقات با حقوق آذرماه پرداخت شود.

به گزارش اول فارس ، نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص عدم پرداخت مزد مشاغل سخت و زیان آور  بعد از اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت:با پیگیری های کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور این درخواست بحق به تصویب کانون عالی و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی رسید.

او  افزود: قرار است بزودی این مصوبه به رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور ابلاغ و اجرایی شود.

دریابیگی در خصوص چگونگی پرداخت ما به التفاوت حق سختی کار بازنشستگان گفت:طبق این مصوبه کارگران بازنشسته ای که جز مشاغل سخت و زیان آور بوده اند از شروع و اجرای طرح متناسب سازی یعنی مرداد ماه از سازمان طلبکار هستند و قرار بر این است که این معوقات با حقوق آذرماه پرداخت شود.

به گزارش ایلنا،به این ترتیب و به گفته سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور حق مشاغل سخت و زیان آور برای کارگران بازنشسته ای که مشمول این قانون هستند همراه حقوق آذرماه اضافه خواهد شد و ما به التفاوت این مطالبات از مرداد ماه در جدول حقوق این بازنشستگان اصلاح و پرداخت خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار