چاپ کد خبر: 24292
2 فروردین 1399

افزایش نگران کننده مبتلایان به کرونا در لارستان

اول فارس/ avalfars: سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از مثبت شدن تست  ۱ نفر دیگر به کرونا در لارستان و افزایش تعداد نفرات به ۲۷ نفر خبر داد. 

دکتر بهزاد رضایی اظهارداشت: با اضافه شدن یک مورد مثبت دیگر به جمع مبتلاشدگان به بیماری کرونا در لارستان، تعداد مبتلایان به این بیماری در حوزه علوم پزشکی لارستان از ابتدا تا کنون به ۲۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه دو نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند خاطرنشان کرد:  سایر موارد در قرنطینه خانگی بوده که البته سه مورد اول از این جمع ۲۷ نفره، دوره قرنطینه خانگی خود را نیز به پایان رسانده اند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تقدیر از همه همشهریان و هموطنان بخاطر رعایت توصیه ها خاطرنشان کرد: لازم است از سیستم بهداشت و درمان به ویژه معاونت بهداشتی در اجرای طرح غربالگری تشکر کنم که موفق شده اند با غربالگری بیش از ۱۵۱ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد از جمعیت تحت پوشش، تا این لحظه رتبه اول استان را کسب کنند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار با اشاره به طرح خودغربالگری و خود اظهاری وزارت بهداشت تصریح کرد: تا امروز تنها ده درصد جمعیت در طرح غربالگری اینترنتی وزارت بهداشت شرکت کرده اند که از همشهریانم تقاضا میکنم حتما با مراجعه به آدرس اینترنتی salamat.gov.ir در این طرح نیز شرکت کنند و امیدوارم که به زودی جشن پایان کرونا را برگزار کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار