چاپ کد خبر: 51233
30 فروردین 1400

افزایش وام ساخت مسکن تا ۴۵۰ میلیون تومان

وام مسکن 2

 تسهیلات ساخت در کلانشهر‌ها تا ۴۵۰ میلیون تومان و در بافت فرسوده به ۳۰۰ میلیون تومان به شرط استفاده از فناوری‌های نو افزایش یافت.

به گزارش اول فارس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات عامل بانک مسکن تصریح کرد: بانک مسکن امسال برای کمک به رونق تولید مسکن برای انبوه‌سازانی که جزو مشتریان بانک هستند و رسوب حساب بانک برای آن‌ها حداقل ۱۰ درصد است تسهیلات را افزایش داده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: بانک تخصصی بخش مسکن به مشتری‌های فعال بانک که انبوه‌ساز هستند به شرط انجام ساخت‌وساز با استفاده از فناوری‌های نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت می‌کند.

وی گفت: این رقم برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان و سایر شهرها نیز ۳۰۰ میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز ۱۸ درصد خواهد بود.

علمداری رقم تسهیلات ساخت و نوسازی در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری‌های نو را رعایت کنند در تهران و کلانشهرها ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای مراکز استان‌ها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت می‌شود به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

راضیه کشتکار دوشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

۴۵۰میلیون وام برای مسکن میخوام

آخرین اخبار