چاپ کد خبر: 54680
1 خرداد 1400

افشای اطلاعات جدیدی از تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ورود سازمان بازرسی به جذب معلمان

صندوق ذهیره فرهنگیان 1
معاون سازمان بازرسی با اشاره به برخی اطلاعات جدید از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نظام آموزشی فضای رعب و وحشتی برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند؛ سازمان بازرسی به جذب معلمان ورود پیدا کرده است.

به گزارش  اول فارس، محمد مهدی عرب انصاری در دومین روز نشست مطالبه گران آموزش و پرورش اظهار کرد: از صندوق ذخیره فرهنگیان و مجموعه‌های وابسته به آن بازرسی‌هایی به عمل آمد، با مدیر عامل صندوق نیز جلسه داشتیم و متوجه شدیم متاسفانه صدمه اساسی به این صندوق وارد شده و یک سری مسائل سنگین حقوقی در اینجا مطرح شده است.
وی گفت: بعضی از مدیران برنامه‌ای را مطرح کرده بودند که سبب ضایع شدن حقوق بعضی از بازنشستگانی می‌شد که در ظاهر تسویه حساب کرده‌اند اما در واقع فقط یک حداقلی را دریافت کرده بودند. متوجه شدیم که سهم افراد، آن عدد و رقمی نیست که مثلا هیئت مدیره مطرح می‌کنند.
باز پرداخت صندوق ذخیره به افرادی که تسویه حساب کردند
عرب انصاری با بیان اینکه افراد خاطی ملزم شدند که به اعضای صندوق با نگاهی که در بحث مشترک به تفاهم رسیدیم، محاسبه کنند، گفت: ممکن است صندوق بازپرداختی حتی به کسانی که به ظاهر تسویه حساب کرده‌اند داشته باشد و یک افزایش سرمایه‌ای متوجه معلمانی که عضو صندوق هستند خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در بحث نقدینگی صندوق و جبران بدهی‌های آن، قدم‌های امیدوار کننده‌ای برداشته شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار