چاپ کد خبر: 29816
21 خرداد 1399

افشای جزئیات تازه ای از شیوع کرونا در جهرم و خفر

موحد مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جهرم گفت: شمار بیماران کرونایی در شهرستان جهرم با ۱۵ مبتلای جدید به عدد ۵۵۱ رسید.
به گزارش اول فارس، «محمدجواد موحد» امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار رسمی مبتلایان به «کووید ۱۹» در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کل بیماران شناسایی شده در جهرم ۱۵ نفر گزارش شده است.
کرونا ویروس 1

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه یک بیمار از اتباع خارجی و ما بقی از شهروندان جهرمی بوده است، افزود: بیشتر بیماران امروز از طریق میهمانی و معاشرت های خانوادگی به این بیماری مبتلا شده اند.

وی با اشاره به سابقه مسافرت در بیماران امروز، بیان کرد: تعداد ۱۱ بیمار مثبت امروز سابقه سفر به استان هرمزگان و جزیره قشم داشته اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به سن و جنس مبتلایان امروز، اظهار کرد: از ۱۵ بیمار کرونایی امروز هفت آقا با سن ۲۷، ۳۸، ۳۶، ۳۶، ۴۳، ۵۵ و ۳۲ ساله و هشت خانم با سن ۲۵، ۲۹، ۳۲، ۵۱، ۲۹، ۱۶، ۲۸ و ۵۵ ساله بوده است.

وی با اشاره به تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر، عنوان کرد: با ۱۵ بیمار امروز در مجموع ۵۵۱ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به «کرونا» مبتلا شده که البته ۵۲ نفر آنها از اهالی شهرستان خفر هستند.

موحد تعداد بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده در ۲۴ ساعت گذشته را ۶ نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع تعداد بیماران بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده از ابتدا تا کنون به ۴۴۶ نفر افزایش پیدا کرده است

 وی با اشاره به اینکه همه بیماران امروز دارای علائم بالینی مانند، سرفه، تب، بدن درد و … هستند، تصریح کرد: از مردم می خواهیم از حضور در تجعات و میهمانی های خانوادگی شلوغ پرهیز کرده و چنانچه مجبور به شرکت در مراسمی شدند، حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله یک و نیم متری را رعایت کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن بیان اینکه با توجه به بالا گرفتن شیوع کرونا ویروس و از سر گیری موج دوم این بیماری خطرناک، بسیاری از شهر ها و استان های ایران مانند هرمزگان در وضعیت قرمز به سر می برند، گفت: از همشهریان خواهشمندیم از سفر های غیر ضروری موکدا بپرهیزند.


به کانال 
اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار