چاپ کد خبر: 54314
28 اردیبهشت 1400

افشای جزئیات تغییرات بزرگ در سیستم عامل اندروید ۱۲ توسط گوگل

آندروید 12

به گزارش اول فارس ، به نقل انگجت، هیچ شکی نیست که گوگل در کنفرانس سالانه I / O ۲۰۲۱ خود درباره اندروید ۱۲ صحبت می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی در آن خواهد افتاد. بر اساس ویدیویی که به تازگی منتشر شده، نه تنها تغییرات اساسی بصری که قبلاً درز کرده بود تایید شده، بلکه به برخی تغییرات عملکردی جدید هم اشاره شده است. مهمترین و قابل توجه‌ترین تغییر در اندروید ۱۲ این است که اعلان‌ها با گروه بندی نمایش داده می‌شوند.
تغییرات سیستم عامل اندروید ۱۲

همچنین با توجه به آخرین تغییرات اندروید ۱۲، در این نسخه سیستم عامل مجموعه‌ای از ابزارک‌ها و دکمه‌های جدید، از جمله گزینه‌های جدید ساعت و آب و هوا وجود دارد. در ویدئو یاد شده، در گوشه‌ها ظاهری بسیار روان‌تر مشاهده می‌شود که دارای انبوهی از تغییرات و جلوه‌ها است.

گویا با توسعه و عرضه سیستم عامل اندروید ۱۲، گوگل پس از سال‌ها رفتار محافظه کارانه خود، متعهد شده تا در ظاهر اندروید تغییراتی را ایجاد کند.

آندروید12

چندی پیش نیز شرکت گوگل در اعلامیه‌ای اظهار داشت: “عرضه محصولات ما در حال بازگشت به روند منظم است. به خصوص اینکه رویداد Google I/O دوباره بازگشته و امسال به صورت مجازی از ۱۸ تا ۲۰ مه (۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می‌شود و برای همه رایگان است. در این رویداد ما بروزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های قابل توجهی در مورد محصولات خواهیم داشت.”

مدیر عامل شرکت گوگل سوندار پیچای (Sundar Pichai) هم گفت که ” بروزرسانی‌ ها و اطلاعیه‌ های قابل توجهی از محصولات ” را برای کنفرانس آینده توسعه دهندگان Google I/O ۲۰۲۱ در نظر گرفته است ، اما او جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار