چاپ کد خبر: 47499
20 اسفند 1399

اقدام به موقع یک مأمور پلیس در آتش سوزی یک منزل در لارستان

نیروی انتظامی 1

اقدام به موقع و فداکارانه یک مأمور نیروی انتظامی در شهرستان “لارستان” مانع از بروز آتش سوزی منزل و اتفاقات ناگوار بعدی شد.

به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان  در خصوص این موضوع اظهار داشت: یکی از مأموران انتظامی این فرماندهی که به مرخصی ساعتی اعزام شده بود، پس از مشاهده یک کودک در خیابان که با حالتی آشفته و سراسیمه در حال دویدن بوده است، متوجه می شود که منزلشان آتش گرفته و هیچ کس هم در آن جا حضور ندارد.

سرهنگ “داود امجدی” ادامه داد: این مأمور پلیس فداکار و وظیفه شناس بلافاصله به همراه کودک به محل آتش سوزی مراجعه و با توجه به بسته شدن درهای ورودی به سرعت از دیوار بالا می رود و شیر گاز خانه را قطع می کند.

وی افزود: با سرعت عمل این مامور نیروی انتظامی، آتش که در بخشی از منزل شعله ور شده بوده است، خاموش و مهار شده و از بروز اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری به عمل می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام فداکارانه و سرعت عمل بالای این مأمور وظیفه شناس، تأکید کرد:  کارکنان نیروی انتظامی با داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی در موقعیت های مختلف، در مسیر خدمت رسانی به مردم سر از پا نمی شناسند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار