چاپ کد خبر: 58430
2 تیر 1400

اقدام خلاف قانون شهرداری شیراز در تجاوز به حریم خیابان در منطقه بزین

شهرداری شیراز در منطقه ۱۰ حدفاصل بزین و استقلال با تعریض پیاده رو کناری پارک بزین و ورود به حریم خیابان  باعث ایجاد مشکلات ترافیکی برای ساکنین محل شده است.

بر اساس این گزارش این خیابان سال گذشته جهت کمک به عبور ومرور مسیر موقت و انحرافی شهرک گلستان به بزین در راستای ایجاد پل دکتر خدادوست دستکاری و پیاده رو کنار پارک حذف شده بود.

بزین1

با افتتاح پل دکتر خدادوست و در هفته های اخیر شهرداری منطقه ۱۰ در اقدامی خلاف قانون و غیر کارشناسی برخلاف طرح تفصیلی اقدام به تعریض  پیاده رو کناری پارک و ورود بیش از حد به حریم خیابان عملا بیش از ۲  متر از حریم اصلی خیابان را مجددا به پیاده رو کنار پارک اضافه نموده است.

لازم به ذکر است کلیه فضاهای قبلی تعبیه شده جهت پارک خودروها نیز در این معبر حذف شده است.

این در حالی است که این پارک در طول ایام سال محل آمد و شد بسیاری از شهروندان شیرازی بوده و با پارک خودروها عملا مسیر و آمد ورفت ساکنین و شهروندان در این مسیر با صعوبت و سختی مواجه شده است و سلامت  مردم در هنگام عبور از منطقه با خطر جدی روبروست.

لازم است شهرداری محترم شیراز ، شورای محترم شهر ، پلیس محترم راهور و اعضای شورای ترافیک ضمن بازدید از محل و بررسی وضعیت قبلی و فعلی و نقشه تفصیلی ، از ادامه این اقدام غیر کارشناسی و خلاف مصالح شهروندان ساکن در محل خودداری و از تضیع حقوق آنان از طریق کاهش عرض مسیر خیابان جدا خودداری و نسبت به اصلاح مجدد معبر اقدام را لازم معمول نماید.

بزین

11 20

22 3

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

با سلام و احترام
لطفا اول مطلع باشید بعد احضار نظر کنید و کمتر تشویش اذهان عمومی کنید
الان این پیاده رو که احداث شده برا اساس پیاده قبلی می باشد و طرح تفصیلی نیز در اینجا پیاده که قبلا احداث شده همان ۳ منر است که الان نیز همان ۳ متر است
چرا بدون مدرک صحبت میکنیم؟؟

ه.ر جمعه , ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

با سلام دقیقا مورد تایید است واین کار شهرداری اصلا لزومی نداشت شهرداری این هزینه را در معابر پیاده بازار اصلی شهر بزین (خیابان علوی)می کرد که وضعیت بسیار بدی دارد امی است حریم خیابان به قبل برگردد.

ناشناس جمعه , ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۵۲

درست میگی ولی میشه جلوی اینارو بگیری خودمون کردیم تازه اولشه من یه جونم ۱۲ساله مسافر کشی میکنم

ناشناس پنجشنبه , ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

ولی واقعا شهردار و شهرداری شیراز رو باید ….. ولاه کل شیراز رو از صب تا شب دارن گود برداری میکنن از صب تا شب چاه میزنن جوب میکنن و هزار کار….دیگه واقعا شهرداری شورش رو در آورده همه ملت شیراز از دست اینا عاصی شدن تمام ماشینای مردم جلوبندیشون به صدا و خرج دراومده همه جا ترافیک میشه همشم بخاطر کندکاری شهرداری هست هرجای شیراز قدم میزاری میبینی یه ماشین یا کارگرای شهرداری دارن گوده میزنن یا خاکبرداری میکنن همرو داغون کردن اصلا …..

حسین پنجشنبه , ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۲۱

خوب کاری کرده. کمتر ماشین بیارید. پیاده روی کنید

آخرین اخبار