چاپ کد خبر: 26793
8 اردیبهشت 1399

اقدام خیرخواهانه زوج گچسارانی در روزهای کرونایی

زوج خیر گچسارانی که بیش از سه سال فعالیت مداوم در راستای کمک به نیازمندان جامعه دارند تاکنون توانسته‌اند فعالیت قابل قبولی درسطح شهرستان گچساران در حمایت از اقشارآسیب پذیر ازخود ارائه نمایند.

اول فارس | سرویس اجتماعی : در روزهایی که «کرونا» نفس هر انسانی را تنگ کرده، هستند افراد خیری که با همت خود، گره از کار مستمندی را بگشایند و برای خوشحالی هم نوع خود از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلاتی هم به تبع آن دامن گیر جامعه شد و این ویروس نه تنها اقتصاد کشور را بلکه معیشت افراد نیازمند و کم درآمد را تحت شعاع خود قرار داد.

13990127000870 Test PhotoN

 خانوارهای نیازمند و کم درآمد که  سرپرست خانوار به صورت روزانه  مایحتاج خانه را گرچه کم هم بود تهیه می‌کرد اما این روزها با وجود بیماری کرونا دیگر خبری از این درآمد ناچیز هم نیست.در این راستا خیرینی هستند که به فکر هم نوعانان خود در جهت تامین مایحتاج زندگی این افراد از جامعه هستند تاخدای ناکرده سرپرست خانوار در این روزهای کرونایی شرمنده خانواده خود نشود.فراخوان‌های بسیاری از سوی افراد و گروه های مختلف برای کمک به محرومان در روزهای کرونایی اعلام شد تا در این راستا قدمی در حمایت از این قشر جامعه برداشته شود.

13990127000869 Test PhotoN

با وجود مشکلات فراوان معیشتی، خیرین همچون گذشته پای کار آمده و خدمات شایانی را برای کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه انجام دادند. از گذشته دور تا کنون  خیرین شهرستان گچساران سابقه کارهای خیرخواهانه مردم، زبانزد عام و خاص بود که  در این  روزهای کرونایی خدمات این افرادهمچنان جاری و ساری است.

13990127000872 Test PhotoN

 در این راستا خدمات زوج خیر گچسارانی که فعالیت چند ساله دارند و در این ایام گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند بر کسی پوشیده نیست.

 زوج خیر گچسارانی که بیش از سه سال فعالیت مداوم در راستای کمک به نیازمندان جامعه  دارند تاکنون توانسته‌اند فعالیت قابل قبولی درسطح شهرستان گچساران در حمایت از اقشار آسیب پذیر ازخود ارائه نمایند.

13990127000873 Test PhotoN

 فریدون پوراحمد و نرگس احمد پور ۲ خیر گچسارانی این بار  در روزهای کرونایی اقدام به کمک به نیازمندان روستایی و پاکبان شهرستان گچساران کرده‌اند.

این کمک‌ها  به صورت غیرنقدی با تهیه بسته های معیشتی جمع آوری و بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داد.

 نرگس احمد پور در این باره اظهار کرد: از هفتم فروردین ماه تا به امروز خیریه مهراندیش گچساران باحمایت اعضا توانسته است  ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند روستایی وپاکبانان شهرستان گچساران  توزیع کند.

 مهراندیش گچسارانی با اشاره به اقلام توزیع شده گفت:  این بسته ها در قالب برنج ، مرغ،  روغن،  تن ماهی، ماکارونی،  سویا، رب،  گوجه،  قند، چای،  مواد شستو شو از جمله  ریکا، وایتکس، صابون و تاید بوده است.

13990127000874 Test PhotoN

 وی عنوان کرد: همچنین  ۶۰ بسته  معیشتی بین ۶۰ پاکبان شاغل درشهرداری دوگنبدان  و همچنین ۲کارتن شیرخشک به ۲خانوار پاکبان که شیرخوار دارند د رفاصله روزهای ۲۴ الی ۲۶ فروردین ماه فروردین در ۳ مرحله ی ۲۰تایی توسط روابط عمومی شهرداری دوگنبدان احمدروانبخش اهدا شد.

 احمد پور با بیان اینکه ۶۰ بسته معیشتی دیگر  که خرید یکی از نیکوکاران بود در روستاهای امامزاده جعفر و تلخاب شیرین توزیع شد، ابراز کرد: این بسته‌ها  برای هر یک خانوار شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی و چهار عدد مرغ گرم بوده است.

مهراندیش گچسارانی عنوان کرد:  هزینه اقلام خریداری شده معادل۱۰ میلیون و ۵۰۸هزار و ۵۰۰تومان است که از این مبلغ ۵میلیون و۹۵۰هزارتومان از طرف نیکوکارگچسارانی آقای((م)) هزینه شدو ۴میلیون و۵۵۸هزار و ۵۰۰ تومان از طرف خیرین مجموعه‌ی مهراندیش گچساران جمع آوری و این اقلام خریداری شد.

13990127000875 Test PhotoN

 احمد پور به دیگر فعالیت مجموعه مهراندیش در روزهای کرونایی اشاره کرد و افزود:  از تاریخ ۶اسفند سال گذشته تا ۲۱ فروردین ماه سالجاری  مبلغ ۶ میلیون ۶۲۰ هزارتومان صرف خرید وتامین شیرخشک، بسته‌های عیدانه کمک هزینه‌ی دارو برای کودکان بیمار تحت پوشش مهراندیش گچساران وخانوارهای نیازمند شد.

 مهراندیش گچسارانی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی و مشکل معیشتی بسیاری از اقشار کم درآمد و بیکار، این طرح ادامه خواهد یافت و قرار است در ماه مبارک رمضان هم پی گرفته شود.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار