چاپ کد خبر: 50196
19 فروردین 1400

التماس رئیس بیمارستان فقیهی شیراز: شرایط وحشتناک است

بیمارستان فقیهی شیراز

به گزارش اول فارس،رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز هشدار داد با توجه به سرعت بالای سرایت کووید-۱۹ در موج چهارم، به‌زودی شاهد اشباع این مرکز جامع درمان کرونا، از بیمار خواهیم بود.
سید محمدکاظم تدین در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس گفت: سرعت اشغال تخت‌های بیمارستان فقیهی شیراز، غیرقابل باور بوده و سرعت پذیرش بیمار جدید نسبت به گذشته سه برابر شده است.
او با بیان اینکه از پنجم فروردین با روند نگران کننده افزایش شمار بیماران در بیمارستان فقیهی شیراز مواجه شده‌ایم، گفت: از ٢۵٠ تخت عادی و ویژه این بیمارستان از ۵ فروردین تنها ۶٠ تخت خالی است و تا دو روز دیگر بیمارستان به مرحله اشباع از نظر تخت‌های عادی و ویژه می‌رسد.

اعمال محدودیت کوتاه مدت تنها راه مقابله با موج چهارم
این مقام مسئول در سیستم درمانی شیراز تاکید کرد: تنها راه کنترل موج چهارم کرونا، تعطیلی دو هفته‌ای و استفاده از ظرفیت سایر بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، خیریه، ارتش و سپاه است.
رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز همچنین با بیان اینکه پرسنل کادر درمان ١۵ ماه است که درگیر این بیماری هستند، خواستار حمایت‌های مادی و معنوی از کادر درمان شد.
تدین بار دیگر با ابراز نگرانی از شرایط ویژه در کلانشهر شیراز، گفت: التماس می‌کنم مردم رعایت کنند، چرا که شرایط بسیار وحشتناک است و روز‌های سختی در دو هفته آینده پیش‌بینی می‌کنیم.

واتساپ جدید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار