چاپ کد خبر: 22422
9 اسفند 1398

امام جمعه‌ی کامفیروز:قول و تصمیم وزارت بهداشت و مسئولان برای همه‌ی ما فصل الخطاب باشد

امام جمعه کامفیروز 3

امام جمعه‌ی کامفیروز گفت: باطل ماندنی نیست و دوامی ندارد. این سنت الهیست (ان الباطل کان زهوقا). خداوند قادر و حکیم، این سنت خود را در انتخابات هفته‌ی گذشته به احسن وجه به عرصه‌ی نمایش گذاشت تا حجت بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام شود که اگر به درد مردم نیاندیشند آقایی ظاهری آن‌ها دوامی نخواهد آورد.

به گزارش اول فارس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر تقی زاده در ادامه افزود:هر کس که قدم در راهی غیر از حق و حقیقت بگذارد نباید توقع فرجام نیک داشته باشد، همچنین مسئولی که قدم در راهی غیر از احقاق حقوق مردمِ وفادار، مومن و مظلوم ایران اسلامی بگذارد اگر همه دست به دست هم دهند و میلیاردها پول هم خرج کند، او رفتنیست و در اوج خذلان و خواری باید آن صندلی‌ای را که خداوند به امانت نزد او برای خدمتبه مردم به ودیعه گذاشته بود، پس دهد و لعن و نفرین مردم هم به زیباترین وجه بدرقه‌ی راه او خواهد شد، همانطور که در این انتخابات دیدیم برخی پول‌های کلانی را هزینه کردند و خیالشان هم راحت بود که اگر زلزله تمام دنیا را زیر و رو کند او بر کرسی ریاست و آقایی خود باقی خواهد ماند اما غافل بودند که ((الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم)). اراده‌ی خداوند به این تعلق گرفت که آن‌ها بروند تا این مردم ان شاء الله از این به بعد طعم خدمت را بچشند.
مردم هم باید حواسشان جمع باشد که تا خوشان درست تصمیم نگیرند و انتخاب صحیح نداشته باشند خداوند هم کمکشان نخواهد کرد(ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم).
مردم عزیز! مثل انتخابات گذشته سعی کنید خوب انتخابات کنید تا در پی آن دست عنایت و حمایت خداوند را هم ببینید، ان شاء الله.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر تقی زاده امام جمعه‌ی کامفیروز در پایان راجع به بیماری کرونا چنین بیان داشت:در پایان لازم میبینم که دو نکته راجع به ویروس منتشر شده در سطح کشور خدمت شما عرض کنم:
اول اینکه همانطور که مراجع معظم تقلید هم تاکید کردند، در این زمینه قول و تصمیم وزارت محترم بهداشت و مسئولان امر برای همه‌ی ما فصل الخطاب باشد و دایه‌ی دلسوز تر از مادر نشویم.
دوم اینکه از دعا و توسل غافل نشویم و با واسطه قرار دادن معصومین علیهم السلام و مقربان درگاه ربوبی از خداوند بخواهیم که در این مورد هم ما را کمک کرده و شر این بلا را نیز از سر مملکت عزیزمان و تمامی انسان‌های پاک این کره‌ی خاکی رفع نماید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار