چاپ کد خبر: 1854
26 آبان 1397

امام جمعه دلوار: تنگستان یکسال است فرماندار ندارد

امام جمعه دلوار  با تاکید بر اینکه وزارت ‌کشور باید پاسخگوی تعلل یکساله در انتصاب فرماندار تنگستان باشد افزود: آقای استاندار چرا اجازه داده اید بازی های سیاسی یک نماینده، سرنوشت شهرستان ما را ماه‌ها معلق نگه‌دارد؟

112111111111111111111111110

امام جمعه بخش دلوار از تاخیر در شروع بکار فرماندار جدید تنگستان انتقاد کرد و گفت: چرا باید در این موقعیت حساس، یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون شهرستان تنگستان یکسال بدون فرماندار اداره شود؟

به گزارش اول فارس به نقل از  «خلیج فارس»؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست ادامه داد: مردم استان ما و شهرستان تنگستان نجیب و شریف هستند حتما باید فریاد مردم بلند شود تا آقایان به فکر و چاره بیفتند؟ مگر قحط‌الرجال است؟ این همه نیروی خوب و کارآمد در بدنه وزارت کشور و دولت داریم چرا بعد از گذشت یکسال شهرستان تنگستان همواره بدون فرماندار اداره شود؟ چه کسی باید پاسخگوی این وضع باشد؟ آقای نماینده محترم مردم در مجلس! اینجا وقت فریادی است که شما باید بر سر وزارت کشور بلند کنید؟ چرا سکوت کرده اید؟

وی با تاکید بر اینکه وزارت ‌کشور باید پاسخگوی تعلل یکساله در انتصاب فرماندار تنگستان باشد افزود: آقای استاندار چرا اجازه داده اید بازی های سیاسی یک نماینده، سرنوشت شهرستان ما را ماه‌ها معلق نگه‌دارد؟ چرا باوجود صدور حکم فرماندار جدید باز هم در معرفی آن امروز و فردا می شود؟ مردم تعلل در معرفی فرماندار را حمل بر کم لطفی و بی توجهی مسئولین به گرفتاریها و مشکلات شهرستان  می کنند بنابراین طولانی تر شدن این وضع به صلاح دولت و مردم نیست.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: با وجود تلاش ها و زحمات سرپرست فرمانداری که قدردان زحمات ایشان هستیم اما هرچه باشد جایگاه و اختیارات فرماندار متفاوت است. امیدواریم استاندار هرچه سریعتر نسبت به این مطالبه به حق مردم چاره ای بیندیشند و فردی شایسته و توانمند را جهت تصدی فرمانداری شهرستان تنگستان به مردم معرفی کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار