چاپ کد خبر: 47672
22 اسفند 1399

امام جمعه فیروزآباد:هیچ نظارت، کنترل و بازرسی در بازار وجود خارجی ندارد

امام جمعه فیروزآباد

امام‌ جمعه فیروزآباد گفت: در حال حاضر نظارت، کنترل و بازرسی در بازار وجود خارجی ندارد.

 فارس : آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان امر به وضعیت نابسامان و لجام‌گسیخته بازار اظهار داشت: در حال حاضر هیچ نظارت، کنترل و بازرسی در بازار وجود خارجی ندارد.

وی افزود: دولت باید در این خصوص راهکار ارائه دهد چراکه مقابله با گرانی صرفاً با شعار دادن محقق نمی‌شود.

هاشمی زاده ادامه داد: بنده از مسئولان می‌خواهم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها راهکار ارائه دهند چراکه مردم نیاز به حرف و شعار ندارند و نیاز به طرح‌های عملیاتی و اجرایی دارند.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز سوم شعبان ولادت باسعادت امام حسین (ع) در سال چهارم هجری اضافه کرد: این روز در نظام اسلامی ایران به‌عنوان روز پاسدار ثبت شده است.

وی بیان داشت: نام امام حسین (ع) در رابطه با جهاد در تاریخ اسلام، الگویی فراموش‌نشدنی و امت اسلام شاهد مجاهدت‌های این امام می‌باشد.

هاشمی زاده با اشاره به ارزش جهاد از منظر مولا علی (ع) در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه گفت: ذلت و خواری، ابتلا به انواع گرفتاری‌ها، حقارت روحی، از دست دادن بصیرت و بینش، دولت حقی که به آن‌ها داده را می‌گیرد و محرومیت از انصاف، شامل جامعه‌ای می‌شود که جهاد را ترک کند.

امام‌جمعه فیروزآباد در  استان فارس در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به آغاز ثبت نام شورای شهر و روستا ابراز داشت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی فصل هفتم این قانون اختصاص به شوراها دارد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل شورای شهر و روستا صرفاً جهت پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی است.

هاشمی زاده افزود: بنابراین قانون اساسی شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش رو در شهر و روستا را حل‌ و فصل نماید و ازاین‌رو در انتخاب شوراها باید کمال دقت از سوی مردم و هیئت نظارت صورت گیرد.

امام‌جمعه فیروزآباد همچنین در بخش دیگری با اشاره به عقب‌نشینی تاکتیکی اروپایی‌ها در آژانس بین‌المللی هسته‌ای ادامه داد: اروپایی‌ها در اجلاسیه اخیر مجلس آژانس بین‌المللی هسته‌ای راجع به قطعنامه اخیر علیه ایران گرچه دخالتی نکردند اما درصدد به راه انداختن جریان دیگری علیه ایران هستند.

وی اضافه کرد: اروپایی‌ها در زمان دولت ترامپ خواهان برجام به شیوه اروپایی و آمریکایی بودند که همان برجام مشروط بود و در عصر جدید بعد از انتخابات آمریکا و روی کار آمدن دموکرات‌ها خواهان مذاکره بر سر برجام می‌باشند و این خود اشتباه راهبردی دیگری از سوی اروپایی‌ها است.

هاشمی زاده بیان داشت: مسئولان ما باید با جدیت هوشیار باشند و تا نتیجه کامل در رابطه با تحریم‌ها به دست نیامده هیچ‌گونه تمایلی به آمریکا و اروپا نشان ندهند.

وی همچنین به بزرگ‌ترین حمله موشکی انصار الله یمن به پایگاه‌های نظامی و اقتصادی عربستان ابراز داشت: مجاهدین انصار الله یمن در هفته‌ای که گذشت با ۲۲ موشک و پهپاد مناطق مهمی را در عربستان هدف قرار دادند.

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: مراکز مورد هدف یمنی‌ها در این عملیات شرکت ملی نفت عربستان یعنی ارانکو در بندر رأس التنور و اهداف نظامی در شهر نمام که با ۱۰ فروند در شرق و یک موشک از نوع ذوالفقار و هم‌چنین مناطقی را در عسیر و جیزام با دو پهپاد و هفت موشک هدف قرار گرفت.

هاشمی زاده تصریح کرد: فرمانده نیروهای مقاومت یمن اعلام کردند که تا زمانی که ما محاصره هستیم و عربستان شهرها را بمباران می‌کند این عملیات ادامه خواهد داشت.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار