چاپ کد خبر: 21447
18 بهمن 1398

امام جمعه کامفیروز: ٢٢ بهمن درس مقاومت و استقامت است

نتیجه تصویری برای تقی زاده کامفیروز

 امام جمعه‌ کامفیروز گفت: درسی که روز ٢٢ بهمن به ما می دهد، صبر و استقامت در راه خداست.

به گزارش اول فارس، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز گفت: کسانی که انتخابات را در نظام مقدسجمهوری اسلامی ایران انتصابات می‌نامند خوب است نگاهی به تاریخ پیش از انقلاب بیندازند.

وی ادامه داد: یک نمونه از بدبختی‌های پیش از انقلاب در بحث انتخابات این است که یک لیستی از نمایندگان مجلس شورای ملی آن موقع توسط سفیر آمریکا و در یک مقاطعی انگلیس تعیین می‌شد و می‌گفتند که این‌ها باید از صندوق دربیایند.

وی در ادامه افزود: یوم الله ۲۲ بهمن نزدیک است. درسی که این روز به ما می‌دهد، صبر و استقامت در راه خداست. آنچه که باعث پیروزشدن ملت مؤمن ایران بر کفر و طاغوت شد، مقاومت آنها بود.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: این ملت مؤمن، پای خدا و دستوراتش ایستادند و مقاومت کردند (الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا) و به پاس این استقامتشان خداوند ملائک را برای نصرتشان نازل کرد (تتنزل علیهم الملائلکه) و توانستند با دستی خالی از ابزارهای دنیوی تمام دنیا را شکست دهند.

امام جمعه کامفیروز افزود: چه کسی در آن زمان باور می کرد که یک پیر ۸۰ ساله با عده‌ای مستضعف بتواند سلسله‌ی شاهنشاهی ایران که ابرقدرت های دنیا پشت او بودند را شکست دهد و شانه‌اش را به خاک بمالد. این چیزی نبود جز برکت استقامت و مقاومت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار