چاپ کد خبر: 41595
9 دی 1399

امتحانات پایان ترم بهمن ‌دانشگاه‌ها مجازی شد

به گزارش اول فارس،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امتحانات پایان ترم بهمن ‌ماه ۹۹ در دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 منصور غلامی درباره نحوه برگزاری پایان ترم در دانشگاه‌ها اظهارکرد: امتحانات در شرایط فعلی در همه دانشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان از سرگیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه‌ها نیز تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و از سرگیری آموزش‌های حضوری بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است. 

غلامی یادآورشد: هر زمانی که ستاد اعلام کند، دانشگاه‌های ما بلافاصله آماده استقبال از دانشجویان هستند. همچنین دیروز فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: براساس آخرین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان در تهران به طور کامل منتفی است و این حتی شامل پایه اول و دوم ابتدایی هم می‌شود. دکتر علیرضا زالی افزود: شهر تهران چون در شرایط نارنجی به سر می‌برد و فعالیت‌های حضوری مدارس جزو محدودیت‌های کرونایی است، بنابراین در تهران آزمون‌ها و امتحانات، مجازی و غیر حضوری باید برگزار شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

سلام
واقعا کلاسهای مجازی به ما دانشجوها ضربه میزنه. واقعا خسته شدیم. لطفا کلاسهای دانشگاه رو از بهمن حضوری کنین.

آخرین اخبار