چاپ کد خبر: 5938
8 فروردین 1398
در پی وقوع سیل اخیر؛

امروز در فارس عزای عمومی اعلام شد

فردا در فارس عزای عمومی اعلام شد

به گزارش اول فارس ، در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان در پیامی از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پنجشنبه ۸ فروردین در استان فارس عزای عمومی اعلام شد.

در این پیام آمده است: مردم شریف و ولایتمدار استان فارس؛

بروز حادثه تاسف آور و دلخراش سیل اخیر در دروازه قرآن شیراز و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز موجب تأسف و تأثر اینجانبان، علما، اعلام، مسئولین و قاطبه مردم استان فارس گردید. صبر بر چنین مسائلی گرچه سخت و جانکاه است، ولی به شهادت حضرت باری تعالی زمینه صبر بر تلخی مصیبت را هموار می‌سازد. ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جانباختگان این ضایعه مولمه به‌منظور ابراز همدردی با این عزیزان فردا پنجشنبه هشتم فروردین به عنوان عزای عمومی در استان فارس اعلام نموده و مجلس بزرگداشتی همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام شاهچراغ منعقد می‌گردد.

از عموم مردم به منظور تسلی خاطر بازماندگان و مغفرت الهی برای مرحومان این دعوت به عمل می‌آید، مزید توفیقات همگان را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می‌نماییم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امراله مهماندوست جمعه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

مسئولین کشور باید در سطح ملی شدیدترین مجازات ها را برای مجریان تخریب احمقانه نماد طاووس دروازه قرآن داشته باشند که بزودی به عنوان فریب خورده سازمان های جاسوسی کشورهای خارجی معرفی خواهند شد اما برخلاف شایعات منتشر شده توسط مخالفان کشوردرفضای مجازی سیل دردروازه قرآن کلان شهر شیراز ربطی به استقرار و عملکرد ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و خرافات بد قدم بودن این نماد که ۸۰ میلیون هم ارزش داشته است ندارد بلکه مربوط به زمین خواران دولتی و خصوصی است که برای فروش حداکثری زمین در بالادست و اطراف و پائین دست بنای تاریخی دروازه قرآن درکلان شهر شیراز برای بدست آوردن حداکثرپول مکان عبور آب باران به طرف رودخانه خشک درمرکز کلان شهر شیراز را به مردم کلان شهر شیراز فروخته اند و این مشکلات را برای تمام مردم ایران در کلان شهرشیراز درست کرده اند. اگرشهرداری کلان شهر شیراز برای عبور آب باران از قبل از دروازه قرآن تا رودخانه خشک تونل مناسبی را درزیر بلوارها و خیابان ها و گوچه هایی که به رودخانه مرکزی کلان شهر شیراز منتهی می شود حفرکرده بود حال هم وطنانمان را در محل دروازه قرآن سیل نمی برد تمام زمین خواران درکلان شهرها و شهرها و روستاها بایستی محاکمه شوند اما مسئولین کشورایران اراده ای برای مجازات زمین خواران دولتی و خصوصی درسطح کشورندارند.

آخرین اخبار