چاپ کد خبر: 52174
8 اردیبهشت 1400

تتلو در این انتخابات چه خواهد کرد؟

امیر تتلو 3 

در کنار کارهای هنری، اما رفتارها و گرایش‌های سیاسی وی در دوره‌های گوناگون، مایهٔ مجادلات فراوانی شده‌است.

باورها و گرایش‌های امیر تتلو در طول بیش از ۱۵ سال فعالیت هنری‌اش دستخوش تغییرات بسیاری شده‌است. این تغییرات در برخی از مواقع به حدی زیاد بود که برخی از منتقدان از آن به عنوان «رنگ عوض کردن» نام می‌برند.

در شهریور ۱۳۹۸ تتلو از هوادارانش خواست تا اقدام به گذاشتن ده میلیون کامنت زیر پست او در صفحهٔ اینستاگرام‌اش کنند. در پایان، این اتفاق رخ داد و ۱۸ میلیون کامنت از سوی کاربران به صفحهٔ تتلو فرستاده شد و این رویداد واکنش افرادی مانند عمادالدین باقی و صادق زیباکلام و دیگر تحلیل‌گران و رسانه‌ها را در پی داشت که با یادداشت‌های خود به تحلیل و بررسی آن پرداختند.

در فروردین ۱۳۹۹ نیز گفت‌وگوهای زندهٔ وی در حساب اینستاگرامی‌اش بیننده‌های زیادی داشت و در یکی از گفت‌وگوها تعداد بینندگان به بیش از چهارصد هزار نفر رسید که نوعی رکورد محسوب می‌شد و بازتاب‌های زیادی در محافل رسانه‌ای داشت.

او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته‌شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹.  اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر اجازهٔ فعالیت در این سرویس را ندارد.

امیر تتلو در سال ۹۳ ناگهان اعلام کرد که از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. در راستای همین موضوع، امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به‌طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس رفت و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده‌است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته‌است که از آن‌جا برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس‌بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه‌آهن آغاز کند. چند روز پس از این سخنان، امید گل‌مکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن در واکنش به خبر تمایل تتلو برای حضور در تمرینات این تیم اعلام کرد: «با توجه به این‌که از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه‌آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای به ویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

وی در مسائل سیاسی، در دوره‌های مختلف، رویکردهای کاملاً متفاوتی در پیش گرفت. او همیشه نیم نگاهی به مسائل سیاسی داشته است. 

امیر تتلو در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ وی با انتشار آهنگی، از میرحسین موسوی حمایت کرد.

تتلو در سال‌های بعد با اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همانند حجاب گرایش تازه سیاسی از خود به نمایش گذاشت.

امیر تتلو در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ از سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد.

تتلو 4

تتلو در سال ۱۳۹۷ پس از خروج از ایران در مصاحبه‌ای که با بهزاد بلور انجام داد، گفت که اگر بخواهد اکنون از کسی حمایت کند از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهد کرد.

تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، برای یک هفته بازداشت بود.

اما  امیر تتلو  خواننده‌ی جنجالی ایرانی مقیم ترکیه در بهمن ۱۳۹۹ برای کاندیدا شدن در این دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد!

تتلو در اظهارنظر عجیبی در کانال تلگرامی خود نوشت:جدی به کاندیدا شدن من فکر کنید! اگر من را تایید صلاحیت کنید همه‌ی جهان را با خودتان آشتی می دهید.

باید منتظر بود تا امیر حسین مقصودلو یا امیر تتلو اینبار به کدام سمت و سو خواهد رفت و بازی جدیدش برای تتلیتی ها چه خواهد بود. 

هرچند بسیاری بر این اعتقادند پای تتلو به ایران برسد گرفتار قانون خواهد شد اما او برای مجوز گرفتن برای خواندن در ایران به هر دری می زند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محسن پنجشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

چقدر …. شما که اینطور تیتر می زنید!

ناشناس چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

تتلو یه انسان دچار کمبودها و چندگانگی شخصیتیه.در اصل واقعا مریضه.

آخرین اخبار