چاپ کد خبر: 67784
27 شهریور 1400

ام جی ۳۶۰ بخریم یا لیفان ۵۲۰ + مشخصات فنی و تصاویر

مشخصات فنی ام جی ۳۶۰ و لیفان ۵۲۰ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش گروه خودرو اول فارس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، ام جی ۳۶۰ با لیفان ۵۲۰ است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی ام جی ۳۶۰:

ام جی ۳۶۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۱۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

ام جی ۳۶۰

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار تیپ ترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲.۸ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

ام جی ۳۶۰1

از جمله امکانات این خودرو می توان به کنترل باد لاستیک‌ها TPMS ، سنسور پارک عقب ، دوربین عقب ، سردنده کروم ، چراغ مخصوص روز ، روکش چرمی صندلی‌ها ، فرمان برقی ، سانروف اشاره کرد.

داخل کابین ام جی ۳۶۰

معرفی لیفان ۵۲۰:

لیفان ۵۲۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۰۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۸۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

 لیفان ۵۲۰ 2

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۳ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۷ لیتر است.

لیفان ۵۲۰ 1

از جمله امکانات این خودرو می توان به قفل مرکزی ، سیستم کولر ، رینگ آلومنیومی اسپرت ، آیینه‌های جانبی برقی ، چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ ترمز سوم ، فرمان هیدرولیک با سیستم چرخ دنده‌ای، تلسکوپی ، قفل ایمنی کودک ، دربازکن صندوق عقب و باک از داخل ، صندلی عقب تاشو ، گرم کن شیشه عقب ، سیستم هشدار دهنده وضعیت لنت ترمز ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، فرمان تلسکوپی قابل تنظیم ، دارای استاندارد یورو ۳ اشاره کرد.

لیفان ۵۲۰ 1

خودرو
ام جی ۳۶۰ لیفان ۵۲۰
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
۲۰۱۶ ۲۰۰۶
موتور
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور
۱۴۹۸سی سی ۱۵۸۷سی سی
حداکثر قدرت
۱۱۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه ۱۰۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
۱۳۵ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
۴ سرعته خودکار تیپ ترونیک ۵ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰
۱۲.۸ ثانیه ۱۳ ثانیه
حداکثر سرعت
۱۸۰ کیلومتر در ساعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت
وزن
۱۲۸۰ کیلوگرم ۱۱۳۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
۴۵۷۹ طول ، ۱۸۰۴ عرض ، ۱۴۹۰ ارتفاع ۴۳۷۰ طول ، ۱۷۰۰ عرض ، ۱۴۷۳ ارتفاع
فاصله بین دو محور
۲۶۶۰ میلیمتر ۲۵۴۰ میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
۵۵ لیتر ۵۱ لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۵ یورو ۳
ترمز و پایداری
ABS ، EBD ، CBC ، BA ABS ، EBD
کیسه هوا
کیسه هوا برای سرنشینان جلو ایربگ راننده و سرنشین
سیستم صوتی
مانیتور ۸ اینچی لمسی ، بلوتوث ، ۲ عدد بلندگو ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان رادیو و CD

انتهای پیام/

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار