چاپ کد خبر: 2294
13 آذر 1397

انتصاب‌های جدید در شهرداری شیراز انجام شد

139408161101447476466074به گزارش اول فارس به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شیراز، حیدر اسکندر در احکام خود، بهنام احمدزاده شهردار منطقه ۹ را به عنوان شهردار منطقه ۱۰، محمد فاضل صارمی‌زاده شهردار منطقه ۱۰ را به عنوان مدیرکل بازرسی و فرزاد میرزایی را به سمت شهردار منطقه ۹ منصوب کرد.احمدزاده پیش از این شهردار منطقه ۹، صارمی‌زاده شهردار منطقه ۱۰ و میرزایی مسئول فنی شهرسازی شهرداری شیراز بوده است.
شهردار شیراز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۹ با اشاره به رویکرد مدیریت شهرداری مبنی بر انتخاب مهندسان شهرساز یا معمار به عنوان شهرداران مناطق شیراز اظهار داشت: درصدد هستم با حضور شهرسازان و معماران در مدیریت شهری، نگاه سخت افزاری جای خود را به نگاه نرم‌افزاری دهد.

 اسکندرپور خاطرنشان کرد: در این اندیشه شهرداران مناطق از افراد با سابقه کاری در مجموعه شهرداری و متخصص در حوزه شهرسازی و معماری انتخاب می شوند تا با اشراف و شناخت کامل بر شهرداری شاهد حرکت رو به جلو و بر مدار پیشرفت مجموعه مدیریت شهری باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمترین میزان درخواست استعلام از معاونت شهرسازی از سوی شهرداری منطقه ۹ است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که شهردار و معاون شهرسازی منطقه با تصمیم‌گیری به موقع و مناسب سبب کاهش بوروکراسی اداری، تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان پاسخگویی به شهروندان و حفظ کرامت آنها می‌شود.

شهردار شیراز اعلام کرد: میزان جذب درآمد در شهرداری منطقه ۹ در بین هفت منطقه کمتر برخوردار شیراز رتبه نخست را کسب کرده و متوسط جذب درآمد این منطقه در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۶۰ درصد افزایش داشته است. همچنین میزان صدور پروانه های ساختمانی نیز در منطقه ۹ بالا بوده است.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای استقبال شایسته از عید نوروز، افزود: با توجه به قرارگیری ورودی جنوبی شیراز در این منطقه، از شهردار جدید منطقه ۹ می‌خواهم که با نورپردازی، فضاسازی و زیباسازی سیما و منظر در سطح منطقه، به استقبال نوروز برویم.

 اسکندرپور با تاکید بر نظارت بر مدیران مجموعه شهرداری از طرق مختلف و ارزیابی آنها براساس شاخص های مختلف، تصریح کرد: حضور مدیران پاکدست و بی حاشیه یک غنیمت برای سرمایه اجتماعی و ماندگار برای شهرداری است.

معاون شهرسازی و‌ معماری شهرداری شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۰ اظهار داشت: محدوده منطقه ۱۰ مسیر توسعه شمال غرب شیراز است و می‌تواند افق درخشانی را برای این کلانشهر فراهم آورد.

 فرج‌زاده با بیان اینکه این منطقه از نظر جذب درآمد و صدور پروانه ساختمانی بین ۴ منطقه برخوردار شیراز در رتبه دوم قرار دارد گفت: حضور شهردار پیشین منطقه ۹ که از نظر جذب درآمد در بین مناطق شهرداری سرآمد بود، می‌تواند منجر به ادامه و توسعه این روند شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شیراز خطاب به شهردار جدید منطقه ۱۰ تاکید کرد: مدیریت بر این منطقه به علت داشتن حریم، وجود سکونتگاه‌های منفصل، ابلاغ طرح تفصیلی، قرارگیری در مسیر توسعه شیراز و داشتن فرصت‌های اقتصادی مشکل است و ضروری است کهشهردار این منطقه نگاه توسعه‌ای داشته باشد.

وی تصویب طرح جامع حریم در کارگروه امور زیر بنایی استان فارس  را در رفع مشکلات منطقه ۱۰ موثر دانست و گفت:  ابلاغ طرح محدوده حریم برای منطقه بسیار مهم و اثر گذار است چرا که اکنون شهرداری در برخی مناطق همچون منطقه گویم با مشکلاتی مواجه است، که با ابلاغ طرح جامع حریم و رفع مشکلات؛ شهرداری می تواند زیر ساخت ها را تامین باعث ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این مناطق شود.

عضو شورای شهر شیراز نیز اظهار داشت: تغییرات در شهرداری شیراز که موجب استفاده از مدیران و کارشناسان بدنه شهرداری شده، روند مثبتی و قابل است که در تصمیم گیری‌های شهردار شیراز شاهد آن هستیم و نشان از وجود متخصصین در مجموعه نیروی انسانی شهرداری دارد.

 سیروس پاک فطرت افزود: منطقه ۱۰ شهرداری شیراز همچنان بکر است که با توجه به قرار گرفتن در ورودی اصلی کلان شهر شیراز نیازمند کارهای بزرگ و عمرانی نشان می‌دهد.

 وی با اشاره به ضرورت احداث پیاده راه‌ها و پارک‌ها در این منطقه گفت: با توجه به شعار شهرداری و شورا مبنی بر تحقق شعار انسان محور بودن باید با تامین زیر ساخت‌ها این موضوع محقق و مردم آن را لمس کنند و محدوده شهرداری منطقه ۱۰ با دارا بودن باغات و زمین های وسیع قابلیت توسعه پیاده راه ها را دارد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار