چاپ کد خبر: 80446
19 فروردین 1401

انحراف و سقوط مرگبار خودرو سواری در جاده سیاخ دارنگون+تصاویر

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون خبر داد و گفت: انحراف و سقوط خودرو سواری به دره، موجب کشته شدن یک نفر از سرنشینان شد.

به گزارش اول فارس، محمدهادی قانع جمعه ۱۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این حادثه بیان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات را ساعت ۲:۲۴  بامداد امروز به دوراهی سیاخ دارنگون، رهسپار کرد.

او افزود: براساس گزارش این حادثه یک  دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت به علت نامعلوم از مسیر خارج و به عمق ۶ متری دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، شدت این حادثه به حدی بود که راننده از خودرو به بیرون پرتاب و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

قانع عنوان کرد: آتش نشانان سریعا، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و با تقسیم شدن به دو گروه ضمن انتقال راننده ۲۳ ساله به خودروی اورژانس، پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

او گفت: آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس فرد محبوس شده(یک نفر مرد ۳۵ ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پراید خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد راننده ۲۳ ساله این وسیله نقلیه براثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است، دیگر مصدوم این حادثه سریعا به مراکز درمانی انتقال یافت.

قانع عنوان کرد: نیروهای عملیاتی در پایان پس از ایمنی سازی کامل محل حادثه به عملیات خود خاتمه دادند.

آتش نشانی شیراز 4 آتش نشانی شیراز 3

آتش نشانی شیراز 2 1 آتش نشانی شیراز 1 1

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار