چاپ کد خبر: 80930
24 فروردین 1401

خودکشی بازیگر مشهور زن ایرانی در فضای مجازی ترکید

آرام جعفری؛ روز گذشته با مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و شایعه خبر خودکشی او تمام اینستاگرام را پر کرد.

وقت صبح: آرام جعفری؛ روز گذشته با مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و گرچه در ساعات ابتدایی وضعیت چندان مناسبی نداشت اما هم اکنون حال او مساعد است

این روزها حال و روز سینما و بازیگران خوب نیست و هربار از گوشه و کنار اتفاقات عجیب و غریبی را شاهد هستیم. علت به کما رفتن آرام جعفری بی ربط به فضای حاکم بر سینمای کشور نیست. رخنه کردن فساد در این عرصه و نظر بازیگران و چهره های مختلف راجع به نقش گرفتن برخی اسامی در پروژه های مختلف نشان میدهد که باید در روزهای آینده منتظر اتفاقات دیگری باشیم.

ارام جعفری

علت به کما رفتن آرام جعفری را باید سایه سنگین نابرابری در این فضا دانست. او قطعاً یکی از بی حاشیه ترین های یک دهه اخیر بود و هرگر از او چیزی شنیده نشد اما تجربه ثابت کرده افرادی که کمتر حرف می زنند بیشتر زجر می کشند و این مسئله را باید در مورد این چهره نیز مسجل دانست.

خانواده او از مردم خواستند که برای دخترشان دعا کنند اما او در یک استوری بعد از فوت زهره فکور صبور گفته بود آرزوی دیگری داشت.

این خبر آنقدر ناگهانی بود که فوراً یک جمله آرام جعفری بعد از فوت زهره فکور صبور به ذهن می آمد که گفته بود زود میام پیشت! به گزارش سینماناب، خانواده این بازیگر که ابتدا از به کما رفتن وی خبر داده بودند، دقایقی پیش از به هوش آمدنش خبر دادند و از مردم خواستند برای سلامتی او دعا کنند.

آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۲

خودکشی هم مد شده

ماهرو پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

فقط بلدید جو بدید….هر چیزیو سوژه خودتون میکنید

صمد پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۳

..با این تیتر زدنتون

امیر پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۰۱

تو آرامی و من آرامم..۹۳۰///۶۰۹۰،،جذب بازیگر

آخرین اخبار